اتاق عملیات حزب‌الله خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد: شهرک‌نشینان بهتر است برای زنده ماندن خودشان تا اطلاع ثانوی از این مناطق دور بمانند!

سرویس جهان مشرق - در ادامه ضربات حزب الله لبنان به ارتش اشغالگر صهیونیست، سازمان مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: دشمن تنها توانسته برای عکس گرفتن به برخی از منازلی وارد شود که در اطراف روستاهای مرزی قرار دارد. منازل و پایگاه‌هایی که دشمن از شهرک‌های صهیونیست نشین را مدیریت می کند، اهدافی برای حمله ما به آنهاست.

شبه گذشته دو پهپاد به سمت تل آویو شلیک شده است. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که دو پهپاد به سمت منطقه گوش دان در تل آویو شلی شده است. پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرده که بر اثر اصابت یکی از پهپادها خساراتی به یک ساختمان در هرتزلیا وارد شده است.

از زمان آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی به شدت گسترش یافته است و آژیر هشدار در مناطق اشغالی به صورت میانگین، در طول روز، هر چند ساعت یکبار به صدا در میاید.

۰۱:۰۰ - هشدار حزب الله به شهرک نشینان

اتاق عملیات حزب‌الله خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست‌ هشدار داد: ارتش رژیم صهیونیستی از بعضی خانه‌های واقع در شهرک‌های شمال و پایگاه‌های ارتش در شهرهای بزرگ مثل حیفا، طبریا، عکا و چند شهر دیگر برای تعرض به لبنان استفاده می‌کند؛ شهرک‌نشینان بهتر است برای زنده ماندن خودشان تا اطلاع ثانوی از این مناطق دور بمانند!

بیانیه حزب الله درباره شرط توقف جنگ

۰۵:۳۰ - مواضع ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان

طی ساعات اخیر، حزب الله لبنان به حملات خود علیه مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل ادامه داده و چندین پایگاه و محل تجمع نظامیان صهیونیست را هدف حمله قرار داده است که عبارتند از:

هدف قرار دادن تجمع نیروهای اشغالگر اسرائیلی در پایگاه الجرداح

عملیات موشکی حزب الله

حمله موشکی به پایگاه حوما در جولان اشغالی

هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در پایگاه زرعیت

حمله موشکی به مواضع دشمن صهیونیستی در معیلیا

هدف قرار دادن یک بولدوزر نظامی هنگام خروج از پایگاه رامیا با موشک هدایت شونده و اصابت مستقیم موشک به هدف

حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی

حمله راکتی حزب الله به گروهی از نیروهای پیاده ارتش صهیونیستی در زرعیت و وارد کردن تلفلت قطعی به آن‌ها

۰۸:۲۶ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی در جولان

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد برای بار دوم هدفی مهم را در جولان اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است.

۰۸:۴۰ - حزب الله کارخانه مواد منفجره را در جنوب حیفا هدف قرار داد

حزب الله لبنان یک کارخانه مواد منفجره را در جنوب شهر حیفا هدف حمله موشکی قرار داد. همچنین منابع عبری زبان از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند.

۱۰:۲۶ - محمد باقر قالیباف وارد لبنان شد

رئیس مجلس که برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی عازم ژنو است پیش از سفر به سوئیس برای گفت و گو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بیروت شد.

ورود قالیباف به بیروت

۱۱:۰۰ - کارخانه نظامی اسرائیل موشک‌باران شد

حزب‌الله لبنان به پایگاه «۷۲۰۰» در جنوب شهر حیفا حمله کرد و با موشک‌های خاص، کارخانه مواد منفجره را در این منطقه هدف قرار داد.

۱۲:۰۸ - نبرد جنون‌آمیز حزب‌الله در عرب‌العرامشه

رسانه‌های اسرائیلی مدعی آغاز یک نبرد جنون‌آمیز میان شمار زیادی از نیروهای حزب‌الله لبنان و نیروهای ارتش اشغالگر در منطقه «عرب العرامشه» در شمال فلسطین اشغالی شدند.  وبگاته حدشوت بزمان نیز مدعی شد که شمار زیادی از نیروهای حزب‌الله لبنان در حال نبرد در این منطقه با سلاح‌های نیمه‌سنگین هستند.

۱۴:۲۹ - حزب الله نیروهای اشغالگر را در دو منطقه هدف قرار داد

حزب الله اعلام کرد پایگاه ارتباطات رژیم صهیونیستی را در منطقه "کرن نفتالی" در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است. حزب الله همچنین تجمع نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شهرک کفریوال نیز هدف قرار داد.

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به مناطق در شمال فلسطین اشغالی از جمله کریات شمونا، کرمل و خلیج حیفا خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۵ موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که دو موشک رهگیری شده است. در پی این حمله صدای انفجارهایی در کریات شمونا شنیده شده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد تجمع نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شهرک "خربه نفحا" هدف حمله موشکی قرار داده است. حزب الله همچنین از حمله موشکی به نیروهای اسرائیلی در شهرک کفرگلعادی خبر داد.

حزب الله پایگاه دفاع هوایی رژیم صهیونیستی در کریات الیعیزر در غرب حیفا را هدف حمله پهپادی دقیقی قرار داد. در عملیاتی دیگر نیز حزب الله نیروهای اشغالگر را در شهرک مسکاف عام هدف حمله راکتی قرار داد.

16:11 - شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت خلیج حیفا و عکا

منابع عبری زبان از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت عکا و خلیج حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌هایی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد. روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" تاکید کرد که حداقل 30 موشک به سمت الجلیل علیا شلیک شده است.