رژیم صهیونیستی در حالی به بمباران مناطق مختلف لبنان ادامه می‌دهد که بر اساس گزارش اداره دفاع مدنی این کشور، امدادگران هم از این حملات در امان نبوده و تاکنون پنج نفر از آنها در منطقه صور به شهادت رسیدن

به گزارش مشرق، به نقل از العربی الجدید، حملات گسترده رژیم اسرائیل به لبنان وارد هیجدهمین روز خود شده و ارتش اشغالگر به حملات شدید خود به ضاحیه بیروت، شهرها و شهرک های جنوب لبنان ادامه می دهد و به موازات آن، به دنبال رخنه زمینی در برخی مناطق مرزی است که با مقابله نیروهای حزب الله روبرو و حملات آنها دفع شده است.

اداره دفاع مدنی لبنان نیز از شهادت پنج امدادگر در «دردغیا» در صور خبر داد و مرکز فوریت های پزشکی وزارت بهداشت لبنان هم با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دشمن اسرائیلی نیروهای امداد و نجات را در اقدامی که نقض آشکار قوانین بین المللی است، هدف قرار داده و طبق آمار اولیه، بر اثر حمله به مرکز امدادی شهرک دردغیا، پنج امدادگر شهید شدند و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

العربی الجدید افزود: اشغالگران از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن یک نظامی دیگر خود در جنوب لبنان خبر دادند.

همزمان، منطقه «سهل بودای» در بقاع لبنان از سوی رژیم اسرائیل بمباران شد، حملات گسترده ای نیز به ضاحیه صورت گرفت و جنگنده های این رژیم به شکل گسترده بر فراز حریم هوایی لبنان پرواز کردند.

حومه شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان نیز به شدت از سوی جنگنده های اسرائیلی بمباران شد. در جریان حمله هوایی اشغالگران به شهرک «ارزون» در جنوب لبنان نیز شماری زخمی شدند. شهرک «سحمر» در بقاع لبنان نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان ضاحیه در جنوب بیروت به ویژه «حاره حریک» خواست که آن را تخلیه کنند.

این در حالی است که حزب الله لبنان روز چهارشنبه ۲۲ عملیات نظامی علیه مراکز و پایگاه ها و مراکز استقرار ارتش رژیم صهیونیستی انجام داد.