کد خبر 1651319
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

حزب‌الله لبنان شمال شهر اشغالی حیفا و مراکز تجمع و تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی را در چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات سنگین موشکی قرار داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان از نخستین دقایق بعدازظهر امروز پنج‌شنبه حملات موشکی خود را به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک‌های شمال فلسطنی اشغالی از سرگرفت.

در بیانیه‌های حزب‌الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف‌ان در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت های ۱۳:۱۵ و ۱۴:۰۳ به وقت محلی نظامیان رژیم صهیونیستی را هنگام تلاش برای خارج کردن زخمی‌های خود از منطقه رأس الناقوره، در دو مرحله هدف حمله مستقیم موشکی قرار دادند.

رزمندگان مقاومت ساعت ۱۴:۰۰ هم مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی کفرگلعادی هدف حمله مستقیم موشکی قرار دادند.

شهرک صهیونیست ‌نشین کرمئیل هم ساعت ۱۴:۲۵ هدف حمله سنگین موشکی حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله ساعت ۱۵:۰۰ هم تحرکات نظامیان اشغالگر را درمنطقه تله المجدل در شهرک میس الجلیل هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله ساعت ۱۵:۱۵ مرکز تجمه نظامیان صهیونیست را در منطقه خله الشندبیه در غرب شهرک المناره هدف حمله موشکی قرار داد.

ساعت ۱۵:۳۰ هم رزمندگان مقاومت اسلامی نظامیان دشمن را هنگام پیشروی به سمت منطقه الکنیسه در حد فاصل میس الجبل و محیبیب هدف حمله موشکی قرار دادند.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۵:۴۵ منطقه «زوفولون» را در شمال شهر اشغالی حیفا هدف حمله سنگین موشکی قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیسیت هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در عکا و نهاریا در شمال فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی مقاومت خبر دادند.

منبع: مهر