کد خبر 1651576
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

قشرهای مختلف مردم عراق با تجمع در میدان التحریر بغداد، جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و تهدیدهای گستاخانه آنها علیه ساحت مرجعیت عالی دینی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، شهروندان عراقی با حضور در میدان تحریر بغداد برای شرکت در تظاهرات بزرگ علیه رژیم صهیونیستی با لبیک یانصرالله و مرجعیت(آیت الله سیستانی) تاج سر ما است، جنایات مستمر صهیونیستها در غزه و لبنان و تهدیدهای آنها علیه مرجعیت را محکوم کردند.

در تظاهرات امروز بغداد از همه قشرها و طیفهای مردم عراق شرکت کرده اند تا بر این حقیقت که مرجعیت در حقیقت سوپاپ اطمینانی برای عراق و مردم آن و عامل اساسی در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام است، تاکید کنند.

مواضع اصولی مرجعیت شیعه در عراق و به طور خاص آیت الله سیستانی مرجع عالی دینی در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و احتمال صدور فتوای جهاد علیه صهیونیستهای غاصب، خشم اشغالگران قدس را به دنبال داشته به طوری که اخیرا یکی از شبکه های رسمی آنها به صراحت تصویر آیت الله سیستانی را به عنوان فردی که صهیونیستها باید او را ترور و حذف کنند، منتشر کرده بود که واکنش شدید دولت و گروههای مردمی در عراق را به دنبال داشت.