بنیامین فرجی با خلق یک شگفتی دیگر تنها یک امتیاز فاصله داشت، اما لین شیدونگ نفر سوم رتبه بندی دنیا از چین در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ نوجوان ۱۴ ساله ایرانی را شکست داد.

به گزارش مشرق، در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی قهرمانی بزرگسالان آسیا، بنیامین فرجی نابغه ی نوظهور پینگ پنگ دنیا از کشورمان به مصاف لین شیدونگ نفر سوم رتبه بندی دنیا از چین رفت و با یک نمایش خیره کننده ۳ بر ۲ و در لحظات پایانی مغلوب این حریف قدرتمند چینی شد.

فرجی که که در مسابقات تیمی، وانگ چوکینگ نفر اول رتبه بندی دنیا و نفر اول تیم ملی چین را شکست داده بود، این بار با تسلط کامل و اعتماد به نفس به مصاف لین شیدونگ نفر دوم تیم ملی چین رفت و در آستانه دومین شگفتی مسابقات قهرمانی آسیا از این حریف شکست خورد.

فرجی در گیم نخست این بازی ۱۱ بر ۹ پیروز شد، در ادامه و در گیم دوم، بازی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود نابغه ی ایرانی دنیای پینگ پنگ ادامه یافت تا بازی ۲ بر صفر به سود فرجی جریان پیدا کند. در گیم سوم و چهارم این بازی ، حریف چینی توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۳ فرجی را شکست داد و نتیجه دو بر دو مساوی شد.

در گیم سرنوشت ساز و حساس پنجم، فرجی از همان ابتدا پیش افتاد و درحالی که ۴ بر ۱ از حریف نامدار خود پیش بود، سرمربی چین را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد، پس از وقت استراحت بازی بازهم به سود فرجی پیش رفت و این نوجوان ایرانی بود که ۹ بر ۳ از حریف خود پیش بود تا اینکه شیدونگ چینی ۶ امتیاز پیاپی گرفت و بازی ۹ بر ۹ مساوی شد، فرجی در گرفتن امتیاز دهم از لین شیدونگ قهرمان مسابقات گرند اسمش چین پیش افتاد و تنها یک امتیاز تا انفجار سالن مسابقات و پیروزی تاریخی فاصله داشت که تجربه حریف چینی به کمک این بازیکن آمد و بازی برابر شد. در ادامه بازی تا امتیاز ۱۵ پایاپای پیش رفت تا سر انجام نفر سوم رتبه بندی دنیا دو امتیاز پی در پی گرفت و ۱۷ بر ۱۵ بازی را به سود خود به پایان رساند و توانست نوجوان ایرانی را شکست دهد و مانع ادامه ماجراجویی فرجی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا شود.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.