دبیر کل گردانهای سیدالشهدای عراق ضمن محکومیت تهدید آیت الله سیستانی از سوی صهیونیستها، تأکید کرد که پس از این اهانت، خاورمیانه به جهنمی تبدیل می‌شود که اشغالگران آمریکایی و صهیونیست را خواهد بلعید.

به گزارش مشرق، «ابوآلاء الولایی» دبیر کل گردانهای سیدالشهدای عراق امروز جمعه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که پس از اهانت و تهدید آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی قدر شیعیان دیگر هیچ گونه محاسبه منطقه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی همچنین هشدار داد: پس از این اهانت هیچگونه هشدار سیاسی به گروه‌های مقاومت پاسخ نخواهد داد و در پی آن، خاورمیانه به جهنمی تبدیل خواهد شد که اشغالگران آمریکایی و صهیونیست را خواهد بلعید و به پایان غده سرطانی صهیونیستی خواهد انجامید.

الولائی با اشاره به اینکه پس از یک سال از عملیات طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت توانسته‌اند در برابر وحشی‌ترین رژیم ایستادگی کنند، تصریح کرد: اقدامات انصارالله در یمن، عملیات‌های مهم و همدردی واقعی با مردم لبنان و غزه است که این مسئله افتخار عظیمی برای آنان به شمار می‌رود.

وی جبهه پشتیبانی در لبنان را پس از شهادت سید حسن نصرالله جبهه اصلی دانست و گفت: این جبهه، دیگر هیچگونه قواعدی برای درگیری یا سقفی برای حملات خود قائل نیست، بلکه تنش را با تنش، تخریب را با تخریب و خون را با خون پاسخ می‌دهد.

این فرمانده الحشد الشعبی تصریح کرد: مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به جبهه پشتیبانی نخست از لبنان و غزه تبدیل خواهد کرد و اعتراف دشمن صهیونیستی به شکست‌های خود فقط بخشی از این کارآیی این عملیاتها است. وی ادامه داد: دشمن اگر فکر می‌کند که با ریختن خون بی‌گناهان به پیروزی خواهد رسید، در توهم به سر می‌برد.

واقعیت این است که این خون‌ها، دشمن را غرق خواهد کرد و ایمان حامیان مقاومت را به عنوان تنها راه شکست دشمن چندین برابر خواهد کرد. الولایی خاطرنشان کرد: در طی یک سال گذشته تا به امروز، رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک هدف از اهداف اعلامی خود را محقق کند. از نتایج و ثمره طوفان الاقصی این است که شماری از دولت‌های جهان فلسطین و حق این کشور در تعیین سرنوشت را به رسمیت شناخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی، توانمندی‌ها زرادخانه جنگی دشمن را دچار فرسایش کرد، تصریح کرد: این عملیات چهره جنایتکارانه واقعی صهیونیست‌ها را در برابر ملت‌های جهان رسوا کرد.

الولایی در پایان ضمن تمجید از ایستادگی گروه‌ها و ملت فلسطین و مردم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، از ملت عراق نیز به خاطر حمایت از ملت‌های لبنان و فلسطین قدردانی کرد.