فدراسیون تیراندازی که این روزها نتوانسته نتایج خوبی در رقابت‌های مختلف داشته باشد با برگرداندن مربی سابق سعی در حل مشکلات دارد.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی تیراندازی در تفنگ و تپانچه که نتوانست انتظارات را در چند میدان مهم از جمله بازی‌های آسیایی و المپیک برآورده کند مورد انتقاد مسئولان ورزش کشور قرار گرفت.

عدم کسب نتایج مطلوب در میادین جهانی، کاهش کسب سهمیه المپیک نسبت به دوره قبل، عدم مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی(آنچه مد نظر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بود) باعث شد تا تیراندازی به جایی برسد که همه نگران اوضاع نابسامان و آشفته آن باشند. این نتایج حتی به قدری در چند مسابقه جهانی ضعیف بود که روابط عمومی نیز رتبه ورزشکاران را منعکس نمی‌کرد. بارها انتقاداتی علیه مربیان ملی هم وارد شد اما مسئولان فدراسیون تیراندازی به آن توجهی نداشتند تا اینکه چند روز پیش اعلام شد حسین باقری که سرمربیگری نوجوانان و جوانان را برعهده دارد حالا سرمربی تیم ملی بزرگسالان شده که اقدامی بسیار عجیب است.

حسین باقری پیش از این (سال ۱۴۰۱) هدایت تیم ملی را برعهده داشت اما بعد از مدتی رئیس فدراسیون تصمیم گرفت چند ماه و در آذرماه همان سال امور کار را به مریم طالبی بسپارد اما او هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا اینکه دوباره تقریبا بعد از ۲ سال باقری به تیم ملی بازگشت. به نظر می‌رسد رفت و برگشت یک مربی نمی‌تواند تیراندازی را از بحرانی که در آن فرو رفته به شرایط خوب برگرداند و باید یک تصمیم اساسی و تدبیر ویژه برای این رشته صورت بگیرد. حالا باید دید حسین باقری در آینده چه برنامه‌ای برای تیم ملی دارد و آیا می‌توان امیدوار بود دوباره ورزشکاران این رشته را در میادین جهانی روی سکو دید یا خیر.

منبع: فارس