حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌هایی از هدف قرار دادن هم‌زمان چندین مرکز نظامی ارتش اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اسرائیلی امروز شنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی و شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در صفد، حیفا و کرمئیل خبر دادند.

تا جایی که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ناگزیر اعتراف کرد که پس از به صدا درآمدن آژیر هشدار بین ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۲:۲۵ امروز، دستکم ۳۰ راکت و موشک از لبنان به‌سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

وی در ادامه ادعا کرد که سامانه پدافندی اسرائیل برخی از این راکت‌ها را رهگیری کرده اما برخی به منطقه اصابت کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در ادامه بیانیه‌های صبح امروز، در بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز، تجمع نظامیان اسرائیلی را در اطراف بلیدا با موشک هدف قرار داده است. در ساعت ۱۰:۳۰ شهر اشغالی طبریا را راکت‌باران کرده و در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز تجمع نیروهای اسرائیلی در شهرک متولا و در همین ساعت تجمع نظامیان اسرائیلی در شهرک اشغالی کفریووال را هدف قرار داده است.

‏ ‏در بیانیه بعدی حزب‌الله لبنان آمده است که در ساعت ۱۲:۲۰ امروز پایگاه ارتباطات اسرائیل در کرن نفتالی و مقر استقرار نظامیان اسرائیلی در شهرک خربه نفحا و کفرجلعادی را با راکت‌های خود در هم کوبیده است.

منبع: فارس