کد خبر 1652579
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

شرکت کرمان موتور دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری KITONEXT را در پاییز 1403 برگزار می‌کند.

دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور با محورهای ناترازی انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌ها، حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها، مواد پیشرفته در خودرو، پیشرانه‌های نوین، خودروهای هوشمند و روش‌های پیشرفته خودروهای فرسوده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

کرمان موتور در این رویداد برنامه‌ها و نیازهای فناورانه و نوآورانه خود را مطرح می‌کند؛ از این رو از شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها، اعضای هیئت علمی و نخبگان علمی-صنعتی جهت مشارکت در برنامه‌ها و نیازهای شرکت، دعوت می‌کند تا در این رویداد حضور داشته باشند.

رویداد KITONEXT در دوم آبان ماه 1403 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شریف با سخنرانی مدعوین داخلی و خارجی، امضا تفاهم نامه کرمان موتور با معاونت فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به همراه اهدا جوایز به برندگان طراحی خودرو برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت کرمان موتور kermanmotor.com برای ثبت نام اقدام کنند.

*اولین مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور*

همچنین نخستین دوره مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور همزمان با دومین رویداد KITONEXT برگزار و به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

طراحی خودرو سواری شاسی بلند (SUV) و طراحی خودرو سواری سدان کلاس D دو محور اصلیِ این مسابقه هستند که علاقه‌مندان به طراحی خودرو می‌توانند طرح‌های خود را در این دو پلتفرم برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند تا طرح‌های خود را جهت داوری به ایمیل ITO@kermanmotorco.com ارسال کنند.

نخستین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور (KitoNext) پاییز سال ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و صنعت با حضور مدیران وزارت صمت، مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، مدیران گروه صنایع خودروسازی کرمان و مهمانان خارجی برگزار شد.

همچنین در اولین دوره KitoNext تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری بین شرکت کرمان موتور و پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت منعقد شد.

برچسب‌ها