کد خبر 1652623
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط به وجود آمده برای تیمش نگران است.

به گزارش مشرق، بعد از پیروزی پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان، با توجه به برگزاری رقابت‌های ملی، مسابقات باشگاهی از جمله رقابت‌های لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل شد.

از طرفی نیز با توجه به اینکه ۴ بازیکن پرسپولیس یعنی الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف و میلاد محمدی برای همراهی تیم‌های ملی خود در این پنجره از رقابت‌های فیفا دی حضور دارند، دیدار سرخ‌پوشان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی به تعویق افتاد تا سرخ‌ها خود را برای دیدار با السد قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا آماده کنند.

قرمزها در شرایطی در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا روز دوشنبه سی‌ام مهر ماه به مصاف السد خواهند رفت که آخرین دیدار این تیم پیش از این بازی به ۱۶ روز پیش و تقابل با چادرملو اردکان باز می‌گردد. از طرفی بعد از تعطیلی چند روز تمرینات سرخ‌پوشان، دور جدید تمرینات این تیم بدون حضور خوان کارلوس گاریدو از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و سرمربی اسپانیایی نیز از امروز بعد از گذشت ۴ روز غیبت به تمرینات اضافه خواهد شد.

شاگردان خوان کارلوس گاریدو با توجه به وقفه‌ای که بین دو بازی این تیم مقابل چادرملو و السد افتاده از شرایط بازی کمی دور شده‌اند از همین رو این باشگاه در تلاش بود تا پیش از بازی برابر حریف قطری دیدار دوستانه‌ای را ترتیب دهد. نبود گاردیو از یک طرف و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک در هفته‌های پایانی باعث شد تا سرخ‌پوشان نتوانند با تیمی دیدار دوستانه برگزار کنند از همین رو پرسپولیس مجبور است به مصاف تیم امیدهای خود برود. این درحالی‌ست که تیم امید پرسپولیس به همراه سایپا در کورس قهرمانی لیگ امیدهای تهران قرار دارد و به نظر می‌رسد در این دیدار عباس آقایی بیشتر به بازیکنان ذخیره خود بازی بدهد.

بدین ترتیب پرسپولیس در شرایطی در دیدار حیاتی و سرنوشت‌ساز به مصاف السد خواهد رفت که 16 روز است از شرایط بازی دور افتاده و از همین رو گاریدو برای جبران این موضوع از باشگاه خواسته تا این تیم زودتر از زمان مقرر راهی دوحه شود تا سرخ‌پوشان با استفاده از امکانات موجود در قطر خود را برای این بازی حساس آماده کنند. گفتنی است شاگردان گاریدو روز پنجشنبه راهی دوحه می‌شوند.

منبع: ایرنا