کد خبر 1652939
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

ترامپ رسانه حامی جمهوری‌خواهان در آمریکا را به دلیل اقدام برای مصاحبه با رقیب انتخاباتی‌اش در حزب دموکرات مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد، قصد دارد به زودی با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری مصاحبه کند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا این شبکه حامی جمهوری‌خواهان را مورد انتقاد شدید قرار داد و ادعا کرد: فاکس نیوز راهش را گم کرده است.

به گزارش پولیتیکو، ترامپ با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، برخی از مجریان تلویزیونی فاکس نیوز را مورد انتقاد شدید قرار داده و پس از آنکه این شبکه اعلام کرد، قرار است با کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مصاحبه کند، این شبکه تلویزیونی را به اتخاذ مواضعی نرم و ضعیف در برابر دموکرات‌ها متهم کرد.

ترامپ در شبکه‌های اجتماعی پستی با این مضمون منتشر کرد که برت بایر، مجری شبکه فاکس نیوز که قرار است، روز چهارشنبه با هریس مصاحبه کند، رویکردهای نه چندان سخت‌گیرانه‌ای را در قبال دموکرات‌ها دارد و عنوان کرد: ترجیح می‌داد مصاحبه هریس با این شبکه توسط مجری سخت‌گیرتری انجام گیرد.

انتقادات ترامپ از فاکس نیوز به همین جا ختم نشد و او در پست جداگانه دیگر، یان سامز، سخنگوی کارزار انتخاباتی و مشاور ارشد هریس را مالک فاکس نیوز دانست و به چندین شخصیت دیگر این شبکه مانند نیل کاووتو، مجری دیگر شبکه فاکس نیوز که یکی از مخالفان سرسخت ترامپ است نیز حمله کرد.

او در ادامه حملاتش علیه حزب دموکرات، سامز را فردی سطح پایین عنوان کرده و تمام دموکرات‌هایی را که در فاکس نیوز مشغول به کار هستند، مورد حمله قرار داده و عنوان کرد، همه آنها تاثیرات منفی بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواهند داشت.

فاکس نیوز هنوز هیچ اظهار نظری در مورد پست‌های انتقادی ترامپ مطرح نکرده است. انتقادات ترامپ از این شبکه تلوزیونی در حالی انجام می‌گیرد که او تاکنون مصاحبه‌های متعددی را با این شبکه انجام داده است و به صورت مرتب از برنامه‌های مختلف این شبکه برای بیان بخشی از برنامه‌های انتخاباتی‌اش استفاده می‌کند.

منبع: فارس