کد خبر 1653531
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

تیم آریو اسلامشهر با پیروزی مقابل نیروی زمینی در هفته هفتم، به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال صعود کرد.

به گزارش مشرق، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)، امروز با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید.

در رقابت‌های امروز، آریو اسلامشهر با یک گل از سد نیروی زمینی گذشت تا با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کند و جای پیکان را بگیرد.

مس شهربابک هم برابر مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس رسیدن به صدر را از دست بدهد و با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

در دیگر بازی حساس امروز، صنعت‌نفت برابر مس سونگون با تساوی ۲-۲ متوقف شد و با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم، بعثت کرمانشاه با یک گل برابر پیکان به پیروزی رسید و با ۱۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. پیکان هم که پیش از بازی‌های این هفته صدرنشین بود، با این شکست با ۴ پله سقوط با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بعثت، در رده پنجم قرار گرفت.

سایپا هم که به نظر می‌رسد روندی صعودی را آغار کرده است، این هفته نفت مسجد سلیمان را ۲ بر صفر شکست داد تا با کسب دومین برد متوالی و ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.

فجر شهیدسپاسی که فصل جدید را با توپ آغاز کرده بود و حتی به صدر هم رسید، پس از ۲ باخت متوالی، این هفته هم پیروز نشد و مقابل پالایش نفت بندرعباس به تساوی یک - یک رسید تا ۱۳ امتیازی شود و با توجه به تفاضل گل کمتر در رده هفتم بایستد.

در سایر دیدارها، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان، یک - یک شدند. شهرداری نوشهر ۲ بر یک شهرداری آستارا را شکست داد و شهر راز شیراز یک بر صفر پارس جنوبی جم را مغلوب کرد.

منبع: ایرنا