کد خبر 1653667
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

پارسیان اولین و بزرگ‌ترین زنجیره هتلداری در کشور ایران است که از سال 1374 به‌طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. هتل ‌های گروه پارسیان در تهران شامل هتل پارسیان آزادی استقلال، پارسیان استقلال تهران، پارسیان اوین تهران، پارسیان انقلاب و پارسیان کوثر تهران است که در بهترین نقاط شهر تهران واقع شده‌اند و تمام این شعب، در تلاش هستند تا با ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی در سطح استانداردهای بین‌المللی، یک اقامت خاطره‌انگیز را برای مهمانانی که به دنبال بهترین هتل های تهران هستند را رقم بزنند.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی، یکی از هتل های گروه پارسیان که پیش‌تر با نام هایت شناخته می‌شد، قدمتی پیش از انقلاب داشته و در 26 طبقه، دارای 475 اتاق و سوئیت با طراحی زیبا و مدرن است. این مجموعه که از بهترین هتل های تهران به‌شمار می‌رود، در منطقه خوش‌آب‌وهوایی از تهران قرار دارد و به همین سبب با اقامت در این هتل از آلودگی هوا دور خواهید بود. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران‌ با وعده‌های غذایی بسیار باکیفیت، کافی ‌شاپ برای یک عصرانه خاطره‌انگیز، فروشگاه‌، مجموعه ورزشی، استخر، ماساژ، سونا، و بیزینس سنتر اشاره کرد.

از دیگر امکانات پارسیان آزادی می‌توان سالن اجتماعات، سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی و اتاق جلسات را نیز نام برد. از مزایای دیگر این مجموعه، نزدیکی آن به بلوار چمران بوده و به همین جهت دسترسی راحت آن به نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس سران اسلامی و مجموعه تاریخی سعدآباد، توچال و پارک ژوراسیک تهران است. این هتل همچنین از سال 1386 طی 4 سال مورد بازسازی قرار گرفت.

  • آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال پارسیان که با مساحت 70 هزارمترمربعی در منطقه شمال تهران واقع شده و به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل در زنجیره هتل‌های پارسیان شناخته می‌شود و نزد مسافران تهران بسیار محبوب است. این هتل 5 ستاره در سال 1341 فعالیت خود را در دو برج غربی و شرقی آغاز کرد. با دارا بودن 550 باب اتاق و سوئیت، رستوران بسیار باکیفیت با منوی متنوع، سالن کنفرانس، کافی ‌شاپ، مراکز تجاری و امکانات حرفه‌ای ورزشی، هتل پارسیان استقلال تهران توانسته نظر تمام مهمانان را جلب کند. به‌علت موقعیت مکانی بسیار مناسب و همجواری با خیابان ولیعصر (ع)، به‌راحت می‌توان به مراکز تفریحی همچون تله‌کابین توچال، مجموعه فرهنگی سعدآباد، پارک زیبای ملت و... دسترسی داشت.

از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم آن از فرودگاه مهرآباد و راه ‌آهن اشاره کرد که همین موضوع سبب می‌شود تا پس از یک مسافرت طولانی، به‌راحتی و به‌سرعت بتوانید خود را مجموعه پارسیان استقلال برسانید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر، سالن‌های ورزشی و 2 سالن مخصوص همایش اشاره کرد.

  • آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

هتل پارسیان اوین تهران

هتل 4 ستاره پارسیان اوین، یکی از هتل های گروه پارسیان با بیش از 40 سال سابقه، در شمال تهران در یک منطقه با آب‌وهوای خوب واقع شده و دارای 2 طبقه به‌شکل بال و 150 باب اتاق و سوئیت لوکس است. افتتاح مجدد این هتل به سال 1387 بازمی‌گردد که مورد بازسازی نیز قرار گرفت. امکانات هر اتاق شامل تهویه مطبوع، حمام، اینترنت، کانال‌های تلوزیونی و ماهواره‌ای، خدمات 24 ساعته اتاق، سرویس کنترلی پیشرفته، کتاب، روزنامه و... می‌شوند. در این مجموعه سه رستوران آبشار، پردیس، چینی و آشکده مشغول به فعالیت‌ هستند که وعده‌های غذایی با بهترین کیفیت را برای مهمان تهیه می‌کنند.

موقعیت مکانی این هتل به‌ گونه‌ای بوده که به بزرگراه‌های مختلف‌، فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی دسترسی راحتی دارد. سالن کوه نور در این مجموعه، یک سالن مجلل با مساحتی به اندازه 680 مترمربع و در دو طبقه بوده که آماده ارائه خدمات در مراسم‌های شما تا 700 نفر است. هتل پارسیان اوین تهران دارای فروشگاه‌های صنایع دستی و آرایشگاه مردانه است که سبب می‌شود حتی برای خرید سوغات و رسیدگی به خود در طی مسافرت هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشید.

  • آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)

هتل پارسیان انقلاب تهران

این مجموعه به‌عنوان یکی از هتل های تهران که در سال 1355 با نام رویال گاردن افتتاح گردید، به خیابان ولیعصر (ع) بسیار نزدیک است و با اقامت در پارسیان انقلاب، به‌راحتی می‌توانید به یکی از پرترددترین خیابان‌های تهران و پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و... دسترسی داشته باشید. فاصله سی دقیقه‌ای با مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین که به‌عنوان یک تفریح جذاب برای تمام مسافران تهران به‌حساب می‌آید، از دیگر امتیازات ویژه پارسیان انقلاب است. این مجموعه در 18 طبقه و 248 باب اتاق و سوئیت بنا شده که هر اتاق دارای تمامی امکانات رفاهی بسیاری است. انواع سالن‌های مجلل همایشی، اجتماعی و خانوادگی و رستوران‌های لوکس فصلی و دائم همراه با منوهای بین‌المللی از دیگر امکانات این هتل لوکس محسوب می‌شوند.

  • آدرس: خیابان طالقانی‌، حدفاصل حافظ و ولیعصر، جنب ساختمان بنیاد شهید، پلاک ۳۴۱

هتل پارسیان کوثر تهران

این مجموعه در سال 1341 با یک معماری متفاوت نیمه‌سنتی در 5 طبقه و 95 باب اتاق و سوئیت به بهره‌برداری رسید. هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر واقع شده که یک موقعیت مکانی بسیار مناسب برای تردد در شهر به‌علت نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و مترو محسوب می‌شود. اینترنت این هتل نامحدود و رایگان بوده و برای پارکینگ نیز هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. در هر سوئیت سرویس بهداشتی، تلویزیون هوشمند (IPTV)، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال، میز عسلی، آباژور، جاکفشی، مهر، سجاده، قرآن، سیستم اطفای حریق و صندوق امانات وجود دارند که تمام نیازهای شما در طی سفر را برطرف می‌سازند.

سالن زمرد در پارسیان کوثر تهران دارای ظرفیت 350 نفر بوده و یک انتخاب بسیار مناسب برای برگزاری مراسم‌ها است. سالن تشریفات چندمنظوره زیتون نیز با ظرفیت 40 نفر، گزینه بسیار خوبی برای جلسات شما محسوب می‌شود. از امکانات مجموعه آبی آن می‌توان به استخر، سونا، سونای ‏خشک، سونای بخار، جکوزی، آموزش شنای تضمینی و آب درمانی اشاره کرد؛ همچنین ماساژ نیز توسط متخصصین این حیط در مجموعه آبی پارسیان کوثر ارائه می‌شود.

  • آدرس: میدان ولیعصر، مقابل اداره پست، کوچه شهید مولایی

سخن پایانی

گروه هتلداری پارسیان، سال‌ها است که در زمینه هلدینگ تخصصی در سراسر ایران فعالیت دارد. پارسیان در تهران مالک 5 هتل 5 ستاره و 4 ستاره است که باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. از بهترین مزایای این مجموعه‌ها، موقعیت مکانی بسیار عالی همه آن‌ها بوده؛ به ‌گونه‌ای که فاصله بسیار کمی تا مراکز تفریحی، تاریخی، اداری و... دارند. اگر به اقامت در هتل‌های گروه پارسیان در تهران علاقه‌مند هستید، بهتر است از چندین روز قبل با مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ برای رزرو اتاق اقدام نمایید تا در هنگام حضور در محل با تکمیل ظرفیت مواجه نشوید.

این محتوا تبلیغاتی است