نماینده مجلس لبنان درخصوص ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا با بشارت اجرای طرح خاورمیانه جدید فعال شده بود اما همه آن پروژه به باد رفت.

به گزارش مشرق، «حسین الجشی»، نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون «وفای به مقاومت» در جنوب لبنان گفت: حزب الله براساس شرایط میدانی درحال نبردی همه جانبه است و بطور پلکانی و آرام رویارویی با دشمن صهیونیستی را برپایه افق نظامی تشدید کرده است.

وی با اشاره به تلاش ۳۰ ساله صهیونیست‌ها برای نابودی مقاومت لبنان، افزود: صهیونیست‌ها در نشست ۱۹۹۶ شرم الشیخ با توافق (آمریکا و فرانسه) تصمیم به نابودی حزب الله گرفتند ولی در سال ۲۰۰۰ با شکست از مقاومت لبنان را ترک کردند.

این نماینده مجلس لبنان در ادامه با اشاره به جنگ ۳۳ روزه اظهار داشت: دشمن صهیونیستی بار دیگر در سال ۲۰۰۶ برای نابودی حزب‌الله تلاش کرد و «کاندولیزا رایس»، وزیر خارجه آمریکا با بشارت اجرای طرح خاورمیانه جدید فعال شده بود، اما همه آن پروژه بر باد رفت.

وی در پایان این گفتگو اظهار داشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله از نظم نوین در منطقه صحبت کرده بود، اما بعد از آغاز نبرد تمام عیار روی زمین، نظامیان این رژیم در مواجهه با نیروهای مقاومت ناکام مانده‌اند و اظهارات وی به مانند گزافه‌گویی‌های کاندولیزا رایس پوچ بود.

منبع: تسنیم