مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله به قیساریا و منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، محمد عفیف مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان اعلام کرد: آمریکا شریک کامل جنگ دشمن صهیونیست علیه لبنان و مردم آن است. آمریکا مسئول کشتار هولناک علیه ملت ماست.

وی افزود: ما به نبیه بری اطمینان کامل داریم و تاکید می کنیم که مذاکرات زیر آتش در کار نخواهد بود. داستان انبارها و مراکز تسلیحات توجیهات بی اساس است. بمباران مراکز قرض الحسنه غیرقابل توجیه است. این یک موسسه مدنی است.

عفیف تاکید کرد: شهرک صهیونیستی در سرزمین جنوب برپا نخواهد شد. دشمن مسئول حفظ جان اسیران ما و سلامت آنهاست. آنچه تحت فشار از زبان اسیران گفته می شود ارزشی ندارد. زمان زیادی طول نخواهد کشید که ما اسیرانی از دشمن خواهیم گرفت. ما قومی هستیم که اسیرانمان را در زندانها رها نمی کنیم.

وی افزودک دشمن سلسله جنایات و کشتارهایی طی روزهای گذشته انجام داد. اظهارات ویر خارجه آلمان در سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیستها را محکوم می کنیم.

عفیف گفت: خطوط لجستیک و نظامی حزب الله به شرایط قبل بازگشته و احیا شده است. ما تلفات و خسارت سنگینی به دشمن وارد کرده ایم. ما همچنان پایگاهها و پادگانها و مراکز نظامی دشمن را هدف قرار می دهیم.

وی بیان کرد: مقاومت اسلامی مسئولیت عملیات قیساریا و حمله به منزل نتانیاهو را برعهده می گیرد.

منبع: مهر