کد خبر 1655593
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

متهمی که در اقدامی هولناک در خیابان مولوی جنایتی را مرتکب شده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چندی پیش، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک زن میانسال را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

پس از اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سردخانه مرکز درمانی موردنظر مراجعه کردند و با جسد زن میانسالی مواجه شدند که بر اثر تصادف عمدی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتوله در یکی از خیابان‌های مولوی قربانی جنایت شده و پسرش لحظه به لحظه این حادثه تلخ را مشاهده کرده است.

بدین ترتیب، پسر مقتوله هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: چند وقت پیش با دختر جوانی وارد رابطه شدم، اما در ادامه پسر جوانی به‌نام شهروز به‌خاطر همان دختر برای من مزاحمت ایجاد کرد که همین موضوع باعث درگیری میان ما شد. روز حادثه با یکدیگر در خیابان درگیر شدیم، اما مادرم به قصد پایان دادن به این نزاع وارد ماجرا شد. در این لحظه، شهروز سوار ماشین خود شد و عمدی با مادرم تصادف کرد و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشت.

تیم جنایی پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی گسترده متوجه شدند که شهروز، که سابقه کیفری دارد، پس از ارتکاب جنایت به منطقه محلاتی در شرق تهران رفته و در یک خانه مخفی شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات، بی‌درنگ به مخفیگاه موردنظر رفتند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی به قتل زن میانسال در جریان درگیری اعتراف کرد. پس از اظهارات او، مأموران موظف شدند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم