کد خبر 1655783
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

رئیس جمهور در پیام تسلیت شهادت سید هاشم صفی‌الدین نوشت: شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد و خون شهدا تداوم‌بخش این حرکت و نهضت خواهد بود.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در پیامی شهادت سید هاشم صفی‌الدین رئیس اجرایی حزب‌الله لبنان را گفت و تصریح کرد: بی‏‌شک تا زمانی که ظلم و جنایت و اشغالگری علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان ادامه داشته باشد، مقاومت و جهاد علیه متجاوزان صهیونیست و حامیان آن روز ‏به ‏روز تقویت خواهد شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمن صهیونیستی پس از به شهادت رساندن دبیرکل فقید حزب‏‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله، به زعم خود با ترور ناجوانمردانه این مجاهد بزرگ کوشید در رهبری و هدایت این جنبش وقفه جدی ایجاد کند، اما بحمدالله شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد و خون شهدا تداوم‌بخش این حرکت و نهضت خواهد بود.

اینجانب شهادت عالم مجاهد سید هاشم صفی‌الدین را محضر مقام معظم رهبری، ملت‌‏های سرافراز لبنان و فلسطین، همرزمانش در جبهه مقاومت، خاندان بزرگوارش و همه آزادگان جهان تسلیت می‌‏گویم.

بی‏‌شک تا زمانی که ظلم و جنایت و اشغالگری علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان ادامه داشته باشد، مقاومت و جهاد علیه متجاوزان صهیونیست و حامیان آن روز ‏به ‏روز تقویت خواهد شد.