کد خبر 1656152
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا منتشر کرد:

آقای رائفی‌پور دو هفته پیش مدعی شده بود رهبر معظم انقلاب به نامه‌اش پاسخ داده‌اند که «من مطلقا درباره تو همچین حرفی نزده‌ام {اینکه رائفی‌پور ترویج نشود}». بعد هم در پاسخ به این جملات رائفی‌پور که اگر شما بگویید من کرکره موسسه را پایین میکشم، نوشته‌اند «با عزم کارتون رو ادامه بدید» و... . حالا اما با خبری که مدیرمسئول کیهان داد و اظهارات شخص آقای رائفی پور هم‌موید آن است، مشخص شد، که نسبت دروغ دادن به رهبری نیز به کارنامه آقای رائفی پور اضافه شده است.

هیچ جمله‌ای درباره «ادامه کار» یا «عزم داشتن در این مسیر سخت» خطاب به این شخص و مجموعه‌ی او نوشته نشده است. بلکه جمله‌ای کلی درباره مسیر حرکت مردم ایران و نیاز به داشتن عزم در آن نگاشته شده است.

متاسفانه وی همچنان بر دروغ دیگری اصرار دارد و آن نادرست بودن نقل قول سردار جباری مبنی بر «ایشان ترویج نشود» است‌. در حالیکه علاوه بر اینکه سردار جباری منبع موثقی هستند و ادعاهای آقای رائفی‌پور براساس همین عملکرد اخیر بی‌اعتبار است. و علاوه بر این دفتر رهبری صحبت سردار جباری را تا امروز اصلاح نکرده است، پیگیری‌های ما تایید می‌کند که این سخن سردار جباری دقیق بوده است.

نکته مهم این است که این فرد که سابقا با تمرد از خطاب اسفندماه رهبر معظم انقلاب درباره رعایت اخلاق و تقوا در موضوعات انتخاباتی، خط خود را برای همه نشان داده بود، حالا بدون آنکه ذره‌ی شک به خود راه بدهد، به ایشان نسبت دروغ داده است تا در بازی سیاسی و رسانه‌ای کمی خود را پیش بیاندازد و حتی پس از تذکر چندباره، حاضر به عقب‌نشینی نمی‌شود.

ما واقعا قصد پرداختن به موضوعات اینچنینی را در وضعیت کنونی کشور و منطقه نداشتیم اما چه کنیم که در روز روشن به رهبر معظم انقلاب حرف و سخن دروغ نسبت داده می‌شود و سپس لشگر سایبری او برای سفیدشویی این دروغ به کار می‌افتند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.