رزمندگان حزب‌الله لبنان که در یک جنگ نابرابر شجاعانه در حال دفاع از تمامیت ارضی لبنان و مردم آن هستند، از صبح امروز تاکنون، ضربات مرگباری به ارتش رژیم صهیونیستی با انهدام چندین تانک مرکاوای آنها وارد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن، عصر امروز دو تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک عدیسه با دو موشک هدایت شونده هدف قرار داده که منجر به انهدام و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

حزب الله در بیانیه دیگری از انهدام یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده در نزدیکی مسکاف عام و کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی یک تانک مرکاوای دیگر ارتش متجاوز صهیونیستی را این بار در جاده مرکبا-العدیسه منهدم کردند که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شده است.این پنجمین تانک پیشرفته صهیونیستهاست که از صبح امروز تاکنون در عملیات حزب الله منهدم می شود.

فرار پهپاد هرمس۴۵۰ در برابر پدافند هوایی حزب الله

حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در یگان دفاع هوایی موفق شدند یک فروند پهپاد هرمس۴۵۰ رژیم صهیونیستی را از فراز منطقه نبطیه در جنوب لبنان با موشک زمین به هوا وادار به ترک حریم هوایی لبنان کنند.

حزب الله از انهدام یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده در نزدیکی مسکاف عام و کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست خبر داد.

انهدام ششمین تانک مرکاوای دیگر و ضربه‌ای مرگبار دیگر به نظامیان صهیونیست

حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را هنگام حرکت به سمت شهرک حولا با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و مهدم کنند و در ادامه یگان ارتش رژیم صهیونیستی را که پشت این تانک در حال حرکت بودند، با راکت و گلوله هدف قرار دادند که به هلاکت و زخمی شدن آنها منجر شد.

حملات پهپادهای انتحاری حزب الله به یک پایگاه مهم ارتش رژیم صهیونیستی

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که پایگاه فیلون ارتش رژیم صهیونیستی مقر و انبارهای اضطراری لشکرهای ۳۶ و ۲۱۰ این رژیم در شرق صفد را با انبوهی از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده که پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کرده است.