کد خبر 1656377
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

قیمت خودرو امروز شنبه‌ ۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام شد. در بازار خودرو هیجانات فروکش کرده و تمامی محصولات مونتاژی و داخلی در آرامش کامل به سر می‌برند.

به گزارش مشرق،

قیمت خودرو امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ با توجه به دو روز تعطیلی و نبود معامله‌گران در بازار بدون تغییر مانده و با همان نرخ روزهای گذشته در حال معامله‌ است. اما انتظار می‌رود در لحظات دیگر معامله‌گران به بازار برگشته و نوسان بر بازار خودرو حاکم شود.

گفتنی است یکی از دلایل نوسان در بازار خودرو و تغییر قیمت‌ها به دو صورت کاهشی و افزایشی تغییر در نرخ دلار است. حال باید دید واکنش بازار به ریزش دلار در ادامه روز چیست؟

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات به اغما رفته‌ است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که به قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول از ابتدای معاملات امروز با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرده است.

تارا اتوماتیک V۴ و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت ۹۸۱ میلیون تومان در بازار قابل خرید است.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی سایپا شده است قبلاً در کانال ۵۰۰ میلیون تومانی معامله می‌شد. اما در حال حاضر خودروی مذکور به قیمت ۴۹۶ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده بالای شرکت سایپا، روند یکسان پیش گرفته و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور در کمتر از سه ماه اخیر ۳۶ میلیون تومان گران شده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکرده و ثابت گزارش می‌شوند.

جک J۴ از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در سکوت فرو رفته و با قیمت ۸۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر تعادل خود را حفظ کرده و به قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پیکاپ G۹ خودروی پرآپشن و قدرتمند بهمن موتور محسوب می‌شود که با قیمت سه میلیارد و ۱۶۰ میلون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو۶ جی‌تی خودروی زیبا با عملکرد بالا طراحی شده که امروز به نرخ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

منبع:تجارت‌نیوز