حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران، بازخورد منفی گسترده‌ در سرزمین های اشغالی داشته است و صهیونیست‌های ساکن سرزمین های اشغالی نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی کرده اند.

سرویس جهان مشرق - شب گذشته، رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به برخی از نقاط و در داخل ایران کرد که این حمله با واکنش پدافندی جمهوری اسلامی ایران روبه رو شد و این حملات با موفقیت حداکثری مهار شد. پس از اعلام رسمی رژیم صهیونیستی، کاربران ایرانی و خارجی در فضای مجازی با تمسخر سطح واکنش ارتش رژیم صهیونیستی به حمله ایران، ارتش و مقامات اسرائیلی به سخره گرفتند.

اما این مسئله در سرزمین های اشغالی نیز بازتاب داشت و صهیونیست‌ها، شهرک‌نشینان و یهودیان ساکن فلسطین اشغالی نسبت به نوع واکنش ارتش این رژیم به حمله گسترده ایران در عملیات وعده صادق ۲، ابراز نارضایتی کردند.

وب سایت عبری زبان "اسرائیل هیوم" در نظر سنجی که در کانال رسمی خود قرار دارد، از صهیونیست ها این سوال را مطرح کرد که نظرشان نسبت به حمله شب گذشته چه بود. در این نظرسنجی، کانال اسرائیل هیوم به ترتیب سه گزینه ۱- پاسخ مناسبی بود ۲- پاسخ ضعیفی بود و ۳- نمیدانم را برای پاسخ به این سوال عنوان کرد که در نتیجه، ۷۵ درصد صهیونیست‌ها گزینه دوم، یعنی پاسخ ضعیفی بود را انتخاب کردند.

در کانال صهیونیستی "اخبار آنلاین و بدون سانسور"، در نظرسنجی که در کانال خود قرار داد، عنوان کرد که نظر شما درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران چیست؟ گزینه اول، پاسخ سست و ضعیف، گزینه دوم، پاسخ قوی، گزینه سوم، پاسخ سنجیده و گزینه چهارم، پاسخ ناامید کننده. در این نظر سنجی نیز ۴۱ درصد گزینه گزینه اول، یعنی پاسخ سست و ضعیف و ۴۰ درصد گزینه چهارم، یعنی پاسخ ناامید کننده را انتخاب کرده اند که در مجموع نارضایتی ۸۱ درصدی از نوع واکنش ارتش اسرائیل توسط صهیونیست‌های ساکن اسرائیل را نشان میدهد.

به صورت کلی، دیگر نظرسنجی و افکار سنجی‌های از شهرک نشینان و صهیونیست‌ها، حاکی از آن است که بخش گسترده ای از ساکنان سرزمین های اشغالی نسبت به نوع واکنش رژیم به حمله گسترده موشکی ایران در عملیات وعده صادق ۲، ناراضی هستند. به عنوان مثال، یکی از فعالان اجتماعی و سیاسی در سرزمین های اشغالی، در صفحه توییتر خود در رابطه با این حمله نوشت:

«نتانیاهو ۲۰ سال است که در مورد ایران داد می‌کشد، هیاهو میکند و هشدار می‌دهد، بالاخره دیروز فرصتی پیدا کرد تا کاری را که سالها صحبت آن را میکرد، انجام دهد، اما ترسید و صرف ناسزا گفتن اکتفا کرد.»