کد خبر 1656614
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

سفر به ترکیه برای ایرانی‌ها به یکی از مسافرت‌های برون‌مرزی مهم این روزها تبدیل‌شده است. از همین رو از شهرهای مختلف در ایران با ایرلاین‌های متمایز این سفر باقیمت‌های متنوع دنبال می‌شود. برخی از سمت تهران، عده‌ای از شهر اصفهان و شیراز و عده زیادی هم از تبریز زیبا به دلیل مسافت کمتر با استانبول به این شهر توریستی سفر می‌کنند. بر همین اساس دور از لطف ندانستیم که با شما قدری بیشتر از ظرفیت عرضه بلیط به استانبول بگویم. در ابتدا از ظرفیت کلی آن به ایران و سپس به بررسی اوضاع به سمت تبریز می‌پردازیم. پس اگر این موضوع در تصمیم‌گیری بهتر شما به جهت خرید بلیط استانبول به تبریز شمارا یاری می‌کند دور از لطف نیست که با ما باشید.

بررسی پروازها از سمت استانبول به ایران

در حال حاضر، روزانه به‌طور متوسط ۱۰ پرواز از استانبول به ایران انجام می‌شود. تعداد پروازها در روزهای مختلف هفته می‌تواند متفاوت باشد. برخی از ایرلاین‌های داخلی و خارجی که از استانبول به ایران برای خرید بلیط استانبول به تبریز در پیش روی شما قرار دارند شامل ایرلاین‌های داخلی مثل پارس ایر (PC)، تابان ایر (TB)، ایران ایر (IR)، ماهان ایر (HO) و زاگرس ایر (ZG) می‌شوند. برخی از ایرلاین‌های خارجی هم شامل کیش ایر (TK)، قطر ایرویز (QR)، امارات (EK)، فلای‌دبی (FZ). پگاسوس ایر (PC) می‌شوند.

بررسی پروازها از سمت استانبول به تبریز

تبریز یکی از بیشترین آمار مسافرت‌های برون‌مرزی را از آن خودکرده است و بیشترین درصد هم از آن کشور ترکیه است. از همین رو دور از لطف نیست که بدانید در حال حاضر، به‌طور متوسط ۲ پرواز در روز از استانبول به تبریز انجام می‌شود و وظیفه فروش بلیط استانبول به تبریز را به عهده‌دارند. ایرلاین‌های داخلی و خارجی که از استانبول به تبریز پرواز می‌کند شامل پارس ایر (PC) و ترکیش ایر (TK) می‌شوند.

با ایرلاین پارس ایر بیشتر آشنا شویم

پارس ایر یک شرکت هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۹۴ تأسیس و در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در شیراز آغاز کرده است. پارس ایر در حال حاضر به ۱۱ مقصد داخلی و ۳ مقصد خارجی پرواز می‌کند. برخی از مهم‌ترین مقاصد داخلی این شرکت شامل تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، کرمانشاه، ساری، رشت، اهواز و بندرعباس است. برخی از مهم‌ترین مقاصد خارجی این شرکت هم شامل استانبول، ایروان و باتومی می‌شود. پارس ایر خدمات مختلفی را به مسافران خود ارائه می‌دهد به‌عنوان‌مثال با ارائه پذیرایی در طول پرواز سفر خوش‌تری برای شما رقم زده می‌شود. شما می‌توانید در انتخاب صندلی خود دخیل باشید. حمل بار رایگان در طول این پرواز نصیب شما است. پارس ایر به دلیل استفاده از هواپیماهای کوچک‌تر، قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به برخی از ایرلاین‌های ایرانی ارائه می‌دهد. همچنین به‌طور منظم به مقاصد خود پرواز می‌کند و نرخ لغو پرواز در این شرکت پایین است. درمجموع، پارس ایر می‌تواند گزینه مناسبی برای مسافرانی باشد که به دنبال پروازهای باقیمت مناسب و خدمات خوب به مقاصد داخلی و خارجی هستند.

ترکیش ایر را چقدر می‌شناسید؟

ترکیش ایر همان‌طور که از نام آن مشخص است یک شرکت بین‌المللی است که برای کسانی که به دنبال سفرهای باکیفیت‌تری نسبت به پروازهای ایرانی هستند در نظر گرفته‌شده است. ترکیش ایر یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان ازنظر تعداد مقاصد پروازی است. این شرکت در سال ۱۹۳۳ تأسیس و در حال حاضر به ۳۳۰ مقصد در ۱۲۵ کشور دنیا پرواز می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر جوایز متعددی را ازجمله بهترین ایرلاین اروپا و بهترین ایرلاین غذا دریافت کرده است. کیفیت خدمات بالا، قیمت مناسب، ناوگان مدرن و گسترده و شبکه پروازی وسیع از مزیت‌های بارز این شرکت محسوب می‌شود. ترکیش ایر در چهار کلاس پروازی اکونومی، اکونومی پلاس، بیزینس و فرست کلاس خدمات خود را ارائه می‌دهد. در تمام کلاس‌های پروازی، خدمات باکیفیتی به مسافران ارائه می‌شود پس اگر به دنبال سفر گران‌تر و لوکس‌تری هستید سفر با این شرکت هواپیمایی را به شما توصیه می‌کنیم.

کلام آخر در مورد سفر از استانبول به تبریز

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید به‌طور متوسط روزانه ۱۰ پرواز از استانبول به ایران انجام می‌شود که دو پرواز در روز از استانبول به تبریز دنبال می‌شود. ایرلاین‌های داخلی و خارجی که از استانبول به ایران پرواز می‌کنند متنوع هستند، اما دو ایرلاین پارس ایر (PC) و ترکیش ایر (TK) در تبریز برای جابه‌جایی مسافران خدمات خود را ارائه می‌دهند. در نظر داشته باشید که قیمت بلیط‌ها می‌تواند باتوجه‌به ایرلاین، تاریخ سفر، کلاس پروازی و زمان خرید متفاوت باشد. به‌طورکلی، قیمت بلیط‌ها از ۲۰۹ یورو یا ۱۱۵۳۶۸۰۰ تومان با پارس ایر و تا ۳۳۷ یورو یا ۱۸۶۰۲۴۰۰ تومان با ترکیش ایر متغیر است. در آخر باید بگویم پارس ایر یک شرکت هواپیمایی ایرانی باقیمت‌های مناسب‌تر است. ترکیش ایر یک شرکت هواپیمایی بین‌المللی باکیفیت خدمات بالاتر است. شما بر اساس نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید یکی از این دو پرواز را برای بازگشت به کشور در نظر داشته باشید. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای یک خرید اقتصادی و ویژه موردتوجه شما عزیزان در طول سفر گردشگری به استانبول و بازگشت به تبریز موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها