کد خبر 1656650
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم، مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و پاسخگوی سوالات آن‌ها بودند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس امروز از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد تیم شمس آذر را با ۲ گل شکست دهد. بازیکنان پرسپولیس پس از این پیروزی اظهاراتی داشتند که در زیر می‌خوانید:

رفیعی: همه چیز خوب است و فقط منتظرم تا گاریدو به من فرصت دهد

امیررضا رفیعی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت: خدا را شکر در این بازی به من فرصت رسید، توانستم بازی کنم و مثمرثمر باشم و بازی را بردیم.

وی راجع به شرایط خودش اظهار داشت: همه چیز خوب است و فقط منتظرم که گاریدو به من فرصت بدهد تا بتوانم خودم را نشان بدهم. به طور کلی تیم دروازه‌بانی ما خوب است و همه هم رو به رشد هستند.

دروازه‌بان جوان پرسپولیس در مورد رقابتش با الکسیس گندوز توضیح داد: گندوز هم خوب است؛ به هر حال فوتبال است و باید منتظر فرصت باشیم و رقابت کنیم و خودمان را نشان بدهیم.

صحرایی: خدارا شکر جواب اعتماد مربی را دادم

سهیل صحرایی دیگر بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شمس آذر در میکسدزون ورزشگاه شهر قدس اظهار کرد: خدا را شکر توانستم دومین بازی را برای پرسپولیس انجام بدهم. خدا را شکر شرمنده هواداران هم نشدیم که در این سرما به ورزشگاه آمدند. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.

مدافع و هافبک جوان پرسپولیس درباره اعتماد گاریدو به او تصریح کرد: به هر حال در پرسپولیس بازی دادن به بازیکن جوان خیلی سخت است و خدا را شکر از این فرصت استفاده کردم.

سورگی: مانند برخی تیم‌ها برای تساوی وارد زمین نمی‌شویم

میلاد سورگی پس از شکست تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم که مانند برخی تیم‌ها برای تساوی وارد زمین نمی‌شویم. موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و در دقیقه ۱۰ یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم. می‌توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم، اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشدند و روز بدمان بود.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در مورد جدایی خود از جمع سرخپوشان و پیوستن به شمس آذر گفت: دلیل جدایی من این بود که فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورم و خودم را بیشتر نشان بدهم. این جدایی بیشتر نظر خودم بود. می‌خواستم به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا شوم، اما این اتفاق نیفتاد. بازیکنان هم‌پست زیادی داشتم و هدف اصلی‌ام این است که دوباره به پرسپولیس بازگردم.