کد خبر 1657130
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

کاپیتان سابق آبی‌واناری‌های کاتالونیا با تأخیر به برد قاطع تیم پیشین خود برابر رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پیروزی ۴ بر صفر بارسلونا در خانه رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، شور و شعف فراوانی در میان بارسایی‌ها ایجاد کرد و بسیاری از ستاره‌های پیشین این تیم در همان ساعات اولیه پس از بازی، به نتیجه رقم خورده واکنش نشان دادند که البته نام مسی در میان آنها دیده نمی‌شد. اسطوره آرژانتینی کاتالان‌ها اما با تاخیری چند ساعته این کار را انجام داد.

مسی که با ۷۷۸ بازی و ۶۷۲ گل رکورددار تعداد بازی و گل زده در تاریخ بارسلوناست، در واکنش به پستی در صفحه اختصاصی باشگاه بارسلونا در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مضمون «زنده‌باد زندگی » که حکایت از سرمستی کاتالان از موفقیت‌های اخیرشان داشت، نوشت:« چه پیروزی زیبایی!».

مسی که سال ۲۰۰۴ زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک بارسایی را آغاز کرد، این روزها روی بازی‌های اینترمیامی در مسیر صعود به مراحل پایانی رقابت‌های پلی‌آف لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) تمرکز دارد. او تا کنون با پیراهن اینترمیامی ۳۷ بازی انجام داده که در آنها ۳۳ گل زده و ۱۸ پاس گل داده است. او و یارانش به مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف MLS راه یافته‌اند.