کد خبر 1657154
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید در مراسم امشب توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۴ تحت‌عنوان مراسم توپ طلا، در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (دوشنبه - به وقت تهران) به میزبانی مجله معتبر «فرانس فوتبال» در شهر پاریس آغاز خواهد شد که یک بار دیگر برنده توپ طلا پیش از آغاز این مراسم لو رفت.

در حالی که پیش از این رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که توپ طلای امسال به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید خواهد رسید، حالا لیستی لو رفته از رده‌بندی نهایی توپ طلا در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد ادعای رسانه‌های اسپانیایی درست بوده است.

بر اساس لیست لو رفته، وینیسیوس جونیور با ۶۳۰ امتیاز در رده نخست قرار گرفته و توپ طلا را از آن خود می‌کند، رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی با ۵۷۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار می‌گیرد و جود بلینگام هافبک انگلیسی رئال مادرید هم با ۴۲۲ امتیاز در رده سوم خواهد ایستاد.

کلیلیان امباپه فرانسوی از رئال مادرید، هری کین انگلیسی از بایرن مونیخ، ارلینگ هالند نروژی از منچسترسیتی، لامین یامال اسپانیایی از بارسلونا، فیل فودن انگلیسی از منچسترسیتی، دنی اولموی اسپانیایی از بارسلونا و فلورین ویرتس آلمانی از بایرلورکوزن نیز به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم رده‌بندی نهایی توپ طلا قرار خواهند گرفت.