کد خبر 167039
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱

پس از بنز، بی ام و، پورشه و بوگانی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده تا در خیابان های تهران شانس خود برای فروش را امتحان کند.

به گزارش مشرق به نقل از اقتصاد ایرانی ،پس از بنز، بی ام و، پورشه و بوگانی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده تا در خیابان های تهران شانس خود برای فروش را امتحان کند.
 


کمپین تبلیغاتی این خودرو در پاساژهای لوکس شمال شهر تهران به راه افتاده است. در یکی از این کمپین ها خودروی آلفارومئو مدتی رونمایی شد و پس از آن پلاکاری جایگزین خودرو شد که روی آن نوشته شده بود: «کاش یه بار دیگه ببینمش!».
 
قیمت  ابتدایی فروش این خوردرو 90 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود ولی بهای نهایی آن  پس از افزایش قیمت یورو به بیش از 100 میلیون تومان رسیده است. 100 نمونه از این خودرو در بازار ایران فروخته شده است.
 
براین اساس تاکنون این خودرو برای واردکنندگان آن فروش حدود 10 میلیاردتومانی به ارمغان آورده است.