به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط ۴ مترو تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم این تغییر برنامه موجب بروز ازدحام مسافری در برخی از ایستگاهها شد.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه گفت: بروز اختلال در سامانه نرمافزاری هدایت قطارها در خط ۴، منجر به اعمال تغییراتی در برنامه زمانبندی حرکت قطار شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس دهی در حال انجام است اما با توجه به ازدحام مسافر، همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تأخیر از ایستگاهها میتواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمانبندی کمک کند.