شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد.

در روزهای پایانی پاییز 1403 شرکت کرمان موتور در راستای اهداف این سازمان برای افزایش آمار تولید و سهم بازار، در شهر تهران دو نمایندگی استاندارد و مجهز را در دو منطقه مختلف به شبکه نمایندگی‌های خود اضافه کرد. سه‌شنبه 27 آذر ماه، مجهزترین نمایندگی کرمان موتور با به‌روزترین استاندارد و چهره بصری جدید شرکت، در شهر تهران افتتاح شد.

نمایندگی حیدری کد 1777 کرمان موتور، در مساحت حدود پنج هزارمتر مجهزترین نمایندگی این شرکت در تهران است که در محله سید خندان افتتاح شد. این نمایندگی با ظرفیت پذیرش بیش از 100 دستگاه خودرو با ارائه بهترین و به‌روزترین خدمات، با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین نمایندگی 1782 کرمان موتور نیز در محله خانی آباد تهران با استاندارد جدید شرکت و تجهیزات به‌روز افتتاح و در تاریخ اول دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد. افتتاح این نمایندگی در منطقه‌ای که قبل از آن نمایندگی کرمان موتور حضور نداشت، با هدف گسترش پراکندگی شبکه نمایندگی‌های این شرکت انجام شد که مشتریان کرمان موتور بتوانند به راحتی به نمایندگی‌های مجاز این شرکت دسترسی داشته باشند و از خدمات استاندارد و مطمئن استفاده کنند.

مصطفی جعفری، معاون راهبردی و توسعه کسب‌وکار کرمان موتور در مراسم افتتاح نمایندگی ۱۷۸۲ (پیشتاز خودرو سهیل) با بیان اینکه مدل کسب‌وکار این شرکت یک مدل چند وجهی است، تاکید کرد: در کرمان موتور همیشه سعی کرده‌ایم که در تمام عرصه‌های مربوط به صنعت خودرو فعالیت و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جعفری در ادامه با اشاره به شروع فعالیت نمایندگی 1782 نیز گفت: در راستای همین سیاست‌ها امروز وارد بازاری شدیم که از نظر جغرافیای شهر تهران در آن حضور نداشتیم. لازم است که هم سطح و هم کیفیت خدمت‌رسانی‌ را به مشتریان افزایش دهیم؛ همینطور وارد بازارهای جدید شویم و بتوانیم به نوعی با گسترش جغرافیای نمایندگی‌ها در جذب مشتریان و افزایش سهم بازار نقش‌آفرینی کنیم.

صد و سی‌ و دومین نمایندگی کرمان موتور

محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیرعامل شرکت تجارت و خدمات بم خودرو در این مراسم با اشاره به افتتاح نمایندگی 1782 کرمان موتور توضیح داد: این تعمیرگاه با تقریبا ۱۱۰ متر وسعت و ظرفیت پذیرش میانگین 40 تا 50 دستگاه، به شبکه ارائه خدمات به صورت قابل توجهی کمک خواهد کرد.

محمودی ادامه داد: ما در این منطقه حضور نداشتیم و با افتتاح این نمایندگی در یک مکان کاملا استاندارد منطبق با استانداردها و چهره بصری جدید کرمان موتور، امیدواریم بیش از پیش شاهد رضایت‌مندی مشتریان باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در خصوص خدمات پس از فروش بم خودرو نیز باید از همکارانم، در بحث تامین قطعات یدکی تشکر کنم، چرا که نسبت به سایر رقبا در حوزه تامین قطعات از جمله شرکت‌هایی هستیم که خودرو متوقف در شبکه نمایندگی نداریم و این باعث افتخارمان است.

تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان کرمان موتور

نماینده جدید کرمان موتور نیز با بیان اینکه به صورت رسمی به خانواده بزرگ خودروسازی شرکت کرمان موتور پیوستیم، بیان کرد: در مجموعه نمایندگی 1782 کرمان موتور با تمام توان تلاش می‌کنیم که بتوانیم بهترین خدمات ممکن را در مسیر فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز کرمان موتور ارائه دهیم تا در مسیر چشم‌اندازهای شرکت گام کوچکی برداریم.

مهدی زاده اضافه کرد: در این راه، چشم به حمایت همه‌ جانبه مدیران مجرب این مجموعه داریم تا بتوانیم در ماموریت جدیدی که روی دوشمان قرار گرفته است، نمره قبولی بگیریم. به امید آن‌که با حُسن تدبیر شما مدیران عالی‌رتبه و با تلاش تمام همکاران عزیزم در این مجموعه، به درجات برتری برسیم.

برچسب‌ها