کد خبر 170925
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۳

این اپراتور سعی کرده برای چند تومان پول بیشتر، جوک‌های اقوام ایرانی چون آذری‌ها، لرها، کردها و گیلکی‌ها را در سامانه پیامکی خود قرار دهد تا از این طریق طعم لبخند تمسخر را بر لبان مشترکان خود بنشاند.

به گزارش مشرق به نقل از جوان آنلاین، دنیای تبلیغات و روش‌های کسب درآمد در عصر حاضر بسیار پیچیده و هوشمندانه شده است؛ اگر مراقب جزئیات نباشید تبلیغات و روش‌های کسب درآمد می‌تواند به ابزاری علیه شرکت مورد‌نظر تبدیل شود؛ به خصوص آنکه معمولاً تبلیغاتچی‌ها‌ و برنامه‌ریزان ما بر اساس روابط کارها را از آن خود کرده و کمتر با ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی و برپایه فرهنگ بومی برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌های خود را اجرا می‌کنند.

از این رو هر از چند گاهی این صنعت به رغم گردش مالی زیاد در بین شرکت‌های تبلیغی و سفارش دهنده با گرته‌برداری‌های ناقص از ویدئو‌های تصویری، طرح‌های خارجی و عکس‌های نا‌مربوط ناخواسته در زمین دشمن و برای دشمنان بازی می‌کنند.

چندی پیش بود که کلیپ یک خواننده غربی برای جذب مشتری یک بانک استفاده شد و اکنون نوبت به یکی از شرکت‌های تلفن همراه رسیده که به دامن زدن به اختلافات قومی بدل شده است.

این اپراتور سعی کرده برای چند تومان پول بیشتر، جوک‌های اقوام ایرانی چون آذری ها، لرها، کردها و گیلکی‌ها را در سامانه پیامکی خود قرار دهد تا از این طریق طعم لبخند تمسخر را بر لبان مشترکان خود بنشاند و از این رهگذر چند تومان پول بیشتر کسب کند.