کد خبر 185857
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با صبای قم با نتیجه تساوی به پایان رسید تا روند موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی با سرخپوشان متوقف شود.

به گزارش مشرق، در ادامه رقایتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم صبا از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه نخست دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی را از دست دادند که بهترین موقعیت را انصاری فرد در مقابل دروازه خالی صبا از دست داد.
بازی در نیمه دوم زیباتر و با سرعت بیشتری دنبال شد و دو تیم فرصت‌های بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. پرسپولیس محور حملات خود را به سمت راست و روی غلامرضا رضایی متمرکز کرده بود. سرخپوشان روی حرکات رضایی بارها در محوطه جریمه صبا خطرناک ظاهر شدند. آنها حتی می‌توانستند توسط محمد نوری در دقیقه 51 به گل برسند که شوت نوری با فاصله کمی از کنار تیرک دروازه به اوت رفت.
 
در مقابل بازیکنان صبا هم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را به دست آوردند که این فرصت‌ها هیچ کدام باعث رسیدن توپ به تور دروازه پرسپولیس نشد.
 
علی کریمی در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شد و به همین خاطر جای خود را در 10 دقیقه پایانی به امیرحسین فشنگچی داد. بازوبند کاپیتانی هم با خروج کریمی از زمین به دست هادی هادی نوروزی بسته شد.
 
علیرضا فغانی در این مسابقه به فرید کریمی از صبا و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 26 و صبا 29 امتیازی شدند. پرسپولیس با این تساوی همچنان در حسرت صعود به رده‌های بالاتر ماند و رتبه‌اش تک رقمی نشد. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را اینجا ببینید.

*ترکیب صبای قم:

مهرداد طهماسبی، مهدی مومنی( صادقی از دقیقه 90+1)، سهراب بختیاری‌زاده، میلاد نوری، میلاد سلیمان فلاح( از دقیقه 75 ایمان رزاقی راد)، مسعود حق‌جو، سعید لطفی، فرید کریمی، رضائیان، ابوالفضل ابراهیمی و مهدی بدرلو

سرمربی: صمد مرفاوی

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، علی کریمی( از دقیقه 76 امیرحسین فشنگچی)، محمد نوری، رضا حقیقی، مارکو پروویچ، کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 67 هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی( از دقیقه 89 محمد قاضی)

سرمربی: یحیی‌گل محمدی