کد خبر 189912
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

وی گفت: در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در برخی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، مدیرکل روابط عمومی مخابرات گفت: اختلالات اینترنتی روزهای اخیر در برخی نقاط تهران رفع شده است.
 
داوود زارعیان اظهار داشت: از روز دوشنبه شاهد یک قطعی فیبر بودیم که به دنبال آن اختلالاتی در شبکه ما ایجاد شد که این اختلالات هم بیشتر مربوط به تهران بود و در شهرستان‌ها مشکلی نداشتیم.
 
وی گفت: در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در برخی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در ارتباط با پرداخت خسارت به کاربرانی که اینترنت آنها قطع بوده این گونه توضیح داد که بر اساس قوانین پرداخت خسارت دو وجه دارد که در وجه اول اگر مشکل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد این شرکت موظف به پرداخت خسارت به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت می‌شود و در مرحله بعد نیز این شرکت‌ها موظف به پرداخت جریمه به کاربران خود می‌شوند.
 
زارعیان در عین حال یادآور شد: اما در کل برای پرداخت خسارت باید SLA (تفاهم‌نامه سطح خدمات) نوشته شود که تاکنون این مساله انجام نشده و اگر این SLAها نوشته شود، ما می‌توانیم براساس آن‌ها عمل کنیم که اتفاقا عملیاتی شدن این مساله طرح خوبی هم خواهد بود.