کد خبر 201790
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷

"Simone Simonelli" فرانسوی به تازگی وسیله ای ساخته است که می تواند در نقش 4 وسیله دیگر نیز ظاهر شود و مخصوص خانه های تنگ و کوچک ساخته شده است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، قیمت خانه ها آنقدر زیاد شده است که تنها می توان به دنبال خانه های کوچک بود و برای این خانه ها نیز نمی توان از وسایل بزرگ و شیک استفاده کرد.

این مشکل البته سال ها در اروپا بوده است و به این علت طراحان چند سالی است که مشغول کار روی وسیله های خانگی چندکاره و زیبا هستند. این وسیله ها می توانند با کمی تغییر کاربردی جدیدی به خود بگیرند.



"Simone Simonelli" فرانسوی به تازگی وسیله ای ساخته است که می تواند در نقش 4 وسیله دیگر نیز ظاهر شود. البته نکته اینجاست که برای تغییر آن تنها یک حرکت لازم است و فضای زیادی نیز اشغال نمی شود.

این وسیله که "مبلمان خانه کوچک" نام دارد در ابتدا یک میز است که شما آن را خریداری می کنید. سپس می توانید آن را به یک کمد کتاب، سینی غذا، جاکفشی و انباری تبدیل کنید.

این وسیله تا به حال جوایز خاصی را با توجه به نوع طراحی ساده، ظریف و در عین حال کاربردی اش برده است. قرار است تا اواخر سال 2013 وارد بازار شود.