کد خبر 229313
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵

یاهو بعد از انعقاد قراردادهایی میان جی‌میل و اوت‌لوک با زابنی، تمایل خود را برای داشتن قراردادی در این زمینه ابراز و تفاهم‌نامه را ابراز کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، یاهو با خرید استارت‌آپ ایمیل زابنی (Xobni) برنامه جدیدی را برای حمایت از کاربران سرویس پست الکترونیکی خود دارد تا به این واسطه بتواند، هوشمندسازی را هر چه بیشتر در سطح سرویس‌های خود پیاده‌سازی کند.

کاربران ایمیل یاهو با توسعه این استارت‌آپ برای این برند خواهند توانست دسترسی یکپارچه‌ای به لیست شماره‌ و تماس‌های خود داشته باشند.

این استارت‌آپ برای سرویس‌های اوت‌لوک مایکروسافت و جی‌میل نیز امکان تجمیع تماس‌ها را به ارمغان می‌آورد و امکان این را به کاربران می‌دهد که با ساختار هوشمند خود تماس خود را چه از طریق ایمیل، چه تلفنی یا حتی PM با کاربرانی که پیش از این ارتباط داشته‌اند، برقرار کنند.

این سیستم امکان تولید فایل‌های جامع تماس را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که قابلیت به روزرسانی از طریق اکانت‌های فیس‌بوک و توئیتر را دارد.

جالب است که شرکت توسعه دهنده این استارت‌آپ پیشنهادهایی را برای راهکارهای اشتراک سازمانی و تیمی نیز دارد و بر مبنای آن مدیریت تمامی تماس‌ها و ایمیل‌ها را بر عهده می‌گیرد تا فایل‌های یکپارچه تماسی برای سازمان حفظ شود.

ساختمان مرکزی زابنی در سانفرانسیسکو واقع شده که براساس این تفاهم‌نامه با یاهو بخشی از دفتر عملیاتی خود را به سمت دفتر مرکز عملیات یاهو در سانی‌وال منتقل می‌کند.

تا روز گذشته اعداد و ارقامی حول این تفاهم‌نامه مطرح نشده بود تا اینکه یک ایگاه تخصصی فناوری اطلاعات رقم پیشنهادی یاهو را حدودا 30 تا 40 میلیون دلار برآورد کرد.

نامی که برای زابنی در نظر گرفته شده در واقع همان برعکس عنوان Inbox است.