کد خبر 252150
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۳

رسانه­ های اجتماعی محبوب ترین بخش­ های فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکت­های دولتی، انجمن­های خیریه، برندهای تجاری و ... همه و همه سعی می­ کنند در رسانه­ های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا برای خود مخاطبان ثابتی دست و پا کنند.

گروه جنگ نرم مشرق- رسانه­ های اجتماعی محبوب ترین بخش­ های فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکت­های دولتی، انجمن­های خیریه، برندهای تجاری همه و همه سعی می­ کنند در رسانه­ های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا برای خود مخاطبان ثابتی دست و پا کنند.


دلایل و نیازهای متنوع کاربران روز بروز بر رشد و دامنه گسترش رسانه­ های اجتماعی می­ افزاید. کاربران گوناگون در سطوح مختلف سنی، تحصیلی، فرهنگی و با جنسیت، نژاد و زبان­ های متفاوت بر حسب علائق، اهداف، دلایل و نیازهای خود طیف وسیعی از محتوا را تولید و یا بازنشر می­ کنند. در نتیجه استفاده و وابستگی به رسانه­ های اجتماعی رشدی روز افزون داشته و در زندگی فرد جایگاه مشخصی پیدا خواهد کرد، و پس از مدتی جزئی از سبک زندگی فردی و جمعی افراد یک جامعه خواهد شد. در نتیجه شناخت و بررسی ابعاد مختلف رسانه­ های اجتماعی با توجه به جوان بودن جمعیت کشور ضروری می­نماید، در این کتاب با رسانه ­های اجتماعی و تأثیرات آن­ها بر سبک زندگی بیشتر آشنا می­ شویم.


برای دانلود این بولتن اینجا را کلیک کنید.