کد خبر 255964
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱

سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي استان تهران در يك اقدام بي‌سابقه و برخلاف شعارهاي دولت يازدهم مبني بر تدبير و اميد به بیش از 250 نفر از پرسنل خود كه از سال 88 جذب شدند ،نامه عدم نياز داد.

گروه اقتصادی مشرق - سازمان صنايع كوچك و شهر ك هاي صنعتي استان تهران در يك اقدام بي سابقه و برخلاف شعارهاي دولت يازدهم مبني بر تدبير و اميد به بیش از 250 نفر از پرسنل خود كه از سال 88 جذب شدند ،نامه عدم نياز داد.در اين نامه كه متن آن در تصوير آمده است از پرسنل خواسته شده كه تا پايان مهرماه نسبت به تسويه حساب اقدام كنند.

اقدام براي اخراج پرسنل در حالي صورت گرفته كه مسولان مي گويند اين بخش نيروی مازاد دارد و افرادی که استخدام جدید هستند،بايد اخراج شوند.



نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت  نيز روز گذشته درخصوص اخراج 276نفر از شهرک‌های صنعتی گفت: شهرک‌های صنعتي با زیر 1000 نفر اداره می‌شد، اما در حال حاضر به 4000 نفر رسیده است . در سال های اخیر عده‌ای جذب شده‌اند و حتی در شهرک صنعتی تهران 2.5 برابر سازمان ،نیروی انسانی وجود دارد.

حال در شرايطي كه دولت يازدهم به اين موضوع اذعان دارد كه شرايط اقتصادي كشور نامناسب است و رشد اقتصادي به منفي 5.4 رسيده و ميزان بيكاري از عدد 3.5 ميليون گذشته است، این روند اخراج و تعدیل نیرو در دولتی با شعار تدبیر و امید جاي سؤال دارد.