مهدی حسین نژاد مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) شایعه کسری اعتبار وام ازدواج و اشتغال را رد کرده و گفت: صندوق از اعتبار کافی برخوردار است.

به گزارش مشرق، از سال 1388 که اعطای تسهیلات ازدواج از صندوق مهر امام رضا (ع) به 9 بانک عامل دولتی و خصوصی واگذار شد همواره جوانان متقاضی وام ازدواج در حال رفت و آمد بین بانکهای مختلف جهت دریافت تسهیلات هستند.

پیش از واگذاری اختیار اعطای تسهیلات ازدواج حدود 97 درصد کسانی که در صندوق مهر امام رضا ثبت نام میکردند تسهیلات خود را حداکثر ظرف مدت 45 روز دریافت مینمودند.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا در گفتگو با بخش خبری برنامه روز از نو با بیان این مطلب گفت: برای حل مشکلات وام ازدواج جوانان از سه ماه قبل طرحی در صندوق مهر امام رضا به تصویب رسید که طی آن از بودجه بخش اشتغال 1000 میلیارد ریال به بحث ازدواج جوانان اختصاص داد شود حسین نژاد افزود: طی 24 ساعت 33000 نفر در سراسر کشور از طریق اینترنت ثبت نام نموده و تا کنون نزدیک به 800 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی شایعه کسری اعتبار صندوق مهر امام رضا را رد کرده و افزود: صندوق اعتبار کافی هم در زمینه اشتغال و هم در زمینه ازدواج را دارد و برای اعطای تسهیلات به متقاضیان رایزنی های خوبی با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انجام شده که در آینده نزدیک از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.