کد خبر 257876
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از نتیجه‌ای که تیمش برابر کانادا بدست آورد، ابراز ناراحتی کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از مهر، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از تساوی تیمش برابر کانادا در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: گفته بودم کانادا تیم قدرتمندی است، آنها ششمین تجربه حضور در جام جهانی را داشتند اما ایران سومین بار است که به جام جهانی می‌آید.

وی افزود: در رده پایه احساس حرف اول را می‌زندو انگیزه خیلی مهم است. کانادایی‌های دو برابر انگیزه ما برای رویارویی با آرژانتین، مقابل ما انگیزه داشتند. ضمن اینکه امروز روی دیگر فوتبال را دیدیم و درحالی خوب بازی کردیم، نتیجه نگرفتیم. نمی‌خواهم ارزش کانادا را پائین بیاورم اما از نتیجه قطعا راضی نیستیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: خاصیت رده پایه و زیر 17 سال این است، آنها کم تجربه هستند و باید بیشتر بازی و کار کنند، همچنین بازی‌های تدارکاتی زیاد انجام دهند. یکی از دلایل عدم نتیجه گیری ما هم نداشتن بازی‌های تدارکانی مناسب بود.

وی اضافه کرد: البته آمار و ارقام بازی نشان می‌دهد ما 12 موقعیت گلزنی داشتیم و آنها تنها 4 موقعیت، شرایط بازی 63 به 37 بوده اما این خاصیت رده‌های پایه است که در این شرایط هم ممکن است نتیجه نگیریم.

دوستی‌مهر ادامه داد: ما باید پای این گل نزدن‌ها بسوزیم و بسازیم و تلاش کنیم تا آنها بعدا فوتبالیست‌های خوبی برای رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان شوند و بتوانند برای موفقیت فوتبال ایران تلاش کنند.

وی همچنین تاکید کرد: همه بازی‌ها سخت است، اتریش هم جریف سرسختی است اما ما ساخته شدیم برای روزهای سخت. در ایران باید کارهای‌مان را به سختی پیش ببریم. البته تمام تلاش آن بازی را با موفقیت پشست سرگذاشته و باید در این 3 روز مشکلات را رفع کنیم. الان منتظر نتیجه آرژانتین و اتریش هستیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در پایان در مورد اینکه پیش بینی‌تان از آینده و گرفتن 5 امتیاز برای صعود چیست، گفت: کار نشد ندارد، گاهی می‌توان برابر تیم‌های بزرگ بازی کرد و گاهی نمی‌توان. هر چهار تیم شانس صعود دارند و ما ناامید نیستیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که برابر اتریش نتیجه لازم را کسب کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.