کد خبر 262969
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: توان قدرتی موشکی زمین به زمین ما یادگار شهید بزرگوار طهرانی‌مقدم است و همه کسانی که با ایشان همراه و همکار بودند این مسیر را ادامه خواهند داد.

به گزارش مشرق  به نقل از تسنیم، سردار علی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم بزرگداشت، شهید حسن طهرانی‌مقدم و شهدای غدیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید حسن طهرانی‌مقدم تربیت یافته مکتب سالار شهیدان بود. او از حادثه عاشورا یاد گرفته بود که باید پشتیبان و مطیع امر رهبری باشد.

وی افزود: شهید طهرانی‌مقدم در طول 30 سال عمر خدمتش در سپاه پاسداران به هیچ‌کس ظلم نکرد و همیشه در برابر ظلم ایستاد و آزارش به یک مورچه هم نرسید. 

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم دائما در مقابل ظالمان ایستاد، تصریح کرد: اگر او در دفاع مقدس یک فرمانده بود، همیشه در تبعیت از رهبری و یاوری او قرار داشت و بعد از جنگ نیز ریشه تحقیقات و توسعه دنبال کرد و این عزم او در واسطه تبعیت از رهبری بود و در 30 سال عمر خدمت خود هیچ گاه از این مسیر فاصله نگرفت.

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: شادی، نشاط شهید طهرانی‌مقدم نیز بعد از دفاع مقدس در سن 52 سالگی ادامه داشت و توان قدرتی موشک زمین به زمین ما نیز یادگاری از این شهید بزرگوار است. همه کسانی که با ایشان همراه و همکار بودند نیز این مسیر را ادامه می‌دهند.