کد خبر 290992
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه عملیات نفوذ عناصر حزب‌الله از سوریه به خاک بلندی‌های جولان را ناکام گذاشته آنجا را منطقه نظامی اعلام و نیروهای خود را به حال آماده‌باش درآورد.

 به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد: اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل یک گروهی از حزب الله را که قصد کاشتن یک بمب در نزدیکی مرز بین سوریه و سرزمین‌های اشغالی در شمال بلندی‌های جولان را داشتند هدف چندین خمپاره قرار داده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروهایش دو عضو حزب الله را در این عملیات زخمی کرده‌اند.
 
این در حالی است که شبکه المیادین گزارش داد که هیچ عضو حزب الله در منطقه مرزی سوریه با سرزمین‌های اشغالی حضور ندارد و ادعای ارتش اسرائیل ثابت نشده است.
 
شبکه المیادین تاکید کرد که هنوز هویت گروهی که قصد نفوذ به بلندی‌های اشغالی جولان در سرزمین‌های اشغالی را داشتند معلوم نشده است.
 
شبکه المیادین به نقل از منابع محلی تاکید کرد که منطقه بین جولان در خاک سوریه و جولان اشغالی کاملا مین گذاری شده است و انجام عملیات در این منطقه غیرممکن است.
 
در پی این حوادث، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه شمال بلندی‌های جولان را منطقه نظامی اعلام کرده و نیروهای خود را در آنجا به حال آماده باش درآمده است.
-
منبع: فارس