کد خبر 299109
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

رییس کانون کشوری دفاتر پیش‌خوان خدمات دولت از فعالیت سه شیفت دفاتر پیشخوان خدمات دولت طی روزهای ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

 به گزارش مشرق، علی فلاح اظهار کرد: پس از تشکیل کمیته اجرایی هدفمندی یارانه‌ها قرار بر آن شد که شش مجموعه به عنوان مرجع در زمینه‌ی ثبت‌نام و پیگیری ثبت‌نام‌ها فعالیت داشته باشند و به مردم خدماتی ارائه کنند که از میان این مجموعه‌ها می‌توان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پلیس +10، پست و پست بانک اشاره کرد.

وی با بیان این‌که این مراکز مسوولیت ثبت‌نام مردم برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را برعهده دارند، اظهار کرد: لازم است که افراد فرم پیش‌ ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و سرپرستان خانوار اطلاعات لازم را در این فرم به ثبت رسانده و فرم اولیه را همراه با اثر انگشت و امضاء در اختیار دفاتر قرار دهند تا در ادامه‌ی مسیر آنها پاسخ‌گوی ثبت‌نام اولیه‌ افراد باشند.

فلاح با اشاره به این‌که پس از ثبت‌نام اولیه افراد می‌توانند برای پیگیری درخواست خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، توضیح داد: اگر پس از ثبت‌نام افراد نیاز به اصلاح اطلاعات خود داشتند می‌توانند به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند تا اطلاعات خود را تصحیح کنند.

رییس کانون کشوری دفاتر پیش‌خوان خدمات دولت هزینه‌ی مربوط به تصحیح اطلاعات و یا ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دولت را 3500 تومان اعلام کرد و یادآور شد: این رقم از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.

وی در عین حال عنوان کرد: مردم می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه نیز به این دفاتر مراجعه کرده و با رسید دریافتی در مراحل بعدی وضعیت ثبت‌نام خود را پیگیری کنند.

فلاح هم‌چنین عنوان کرد: به منظور رفاه حال بیشتر مردم طی دوره 10 روزه ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها دفاتر پیشخوان به صورت سه شیفت در خدمت مردم خواهند بود و در روزهای تعطیل نیز فعالیت خواهند کرد.

این عضو اجرایی ستاد هدفمندی یارانه‌ها ساعت دفاتر پیشخوان را از ساعت 8.5 تا 20 دانست که در صورت نیاز قابل تمدید خواهد بود.

وی هم‌چنین گفت: در روزهای تعطیل نیز این دفاتر از 8 تا 17 پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.
منبع: ایسنا