کد خبر 305034
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه «علی دایی» تیم را این فصل به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رساند، گفت: در خصوص ماندن دایی به عنوان سرمربی هیات مدیره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در حاشیه جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: دایی برای تیم پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و توانسته این تیم را به عنوان نایب قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال برساند که قطعا این مساله در نظر مسئولان هیات مدیره نیز خواهد بود. علی دایی قرارداد سه ساله با باشگاه دارد و فعلا سرمربی تیم فوتبال  است.

وی ادامه داد: با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم و باید تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود، بنابر این باید خیلی سریع بدهی بازیکنان و وضعیت قرار داد آنان مشخص شود و هیات مدیره خیلی سریع در خصوص کادر فنی نیز تصمیم گیری کند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اولین چیزی که باید اعضا هیات مدیره به آن توجه کنند، همدلی است و این خیلی مهم است که در یک راستا باشیم تا تیم و هواداران این تیم هر چه زودتر به جایگاه واقعی خود برسند.

وی بار دیگر بر نبود فرصت کافی برای تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: باید در این زمان کوتاه ساختار تشکیلاتی باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه عصر امروز دومین جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد، گفت: سیاست وزات ورزش و جوانان تعدیل قراردادها است و نباید در هر شرایطی زمان را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای هیات مدیره قبلی پرسپولیس و مدیر عامل این باشگاه (محمد رویانیان) برای این تیم زحمات زیادی کشیده اند، گفت: امیدوارم هیات مدیره جدید که ترکیبی اقتصادی هستند، بتوانند ضمن پرداخت بدهی های قبلی این باشگاه تیم خوبی برای فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا بسته و برنامه ریزی درستی برای باشگاه داشته باشند.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل  گفت: این یک انتخاب فرمایشی نبود، بلکه هر یک از اعضا در این خصوص حق تصمیم گیری داشتند و با توجه به سابقه و مدیریت خوب، رحیمی شانس بیشتری از سایر گزینه ها داشت.

وی در مورد تعداد اعضا هیات مدیره گفت: با ورود رحیمی اعضا هیات مدیره به هشت نفر رسید و بر همین اساس طاهریان نیز به اعضا هیات مدیره اضافه خواهد شد تا 9 نفر شوند.

استیلی در پاسخ به این سئوال که گفته شده تعدادی از اعضای هیات مدیره را شما معرفی کرده اید، گفت: من کسی نیستم که بخواهم اعضای هیات مدیره را معرفی کنم.
منبع: ایرنا