کد خبر 305227
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه خودروی پراید و برخورد آن با نیسان در محور فیروزکوه به تهران دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حمید فرهادی اظهار داشت: توسط مرکز پاسخ‌گویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران (112) مطلع شدیم که یک دستگاه پراید و نیسان در محور تهران ـ فیروزکوه لاین شرق به غرب با هم برخورد کردند و احتیاج به آمبولانس و خودروی نجات است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم توسط مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند انجام شد و دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری چناران (یادمان شهید امدادگر داود مقدم) به محل تصادف اعزام شدند.

فرهادی تصریح کرد: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی مشخص شد که خودروی پراید از سمت شاگرد و جلوی خودرو به شدت با نیسان و همچنین گاردریل کنار جاده برخورد داشته و دو مصدوم بدحال و متاسفانه یک کشته بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات نجات با همکاری عوامل آتش‌نشانی صورت پذیرفت و دو مصدومی که بر اثر برخورد شدید خودروی پراید در آن محبوس شده بودند، نجات پیدا کردند و با همکاری عوامل مرکزیت فوریت‌های پزشکی به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه فردی هم که توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرده بود، جان خود را از دست داد.

وی از تمام رانندگان در خواست کرد تا نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد این دست حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

فرهادی از همکاری ارگان‌های امدادی در صحنه و حضور به‌موقع پلیس راه و نیروی انتظامی تقدیر کرد.

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس