کد خبر 31117
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۷

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز در مراسم آغاز بکار «گشت ويژه‌ پليسان موتور سوار»، گفت: پليس موتور سوار امنيت ايام نوروز را تامين مي‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سردار عليرضا اکبر شاهي صبح سه‌شنبه امروز و در حاشيه مراسم «آغاز بکار پليس موتور سوار ويژه‌ ايام نوروز»، گفت: از امروز 150 واحد موتوري در سطح استان تهران و البرز فعال خواهند شد و پوشش امنيتي مراکز تجاري و بازارها را بر عهده مي‌گيرند.

وي با بيان اينکه هدف از راه‌اندازي گشت ويژه‌ پليس موتورسوار، ارتقاي توان عملياتي و افزايش ناوگان گشت موتوري است، تاکيد کرد: موتورسيکلت قدرت تحرک و تعقيب مجرمان را داراست.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز يادآور شد: با توجه به اين که در اسفند ماه ترافيک فوق‌العاده‌اي در محورها و خيابان‌ها حاکم است و از آنجا که موتورسيکلت قدرت تحرک بسيار زيادي دارد، فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز قصد دارد با نزديک شدن به سال نو و افزايش مبادلات پولي، افزايش سفرهاي شهري و تجمع مردم در مراکز تجاري، اين گشت را آغاز کند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: پليس موتور سوار در مناطق جرم‌خيز به خصوص در اطراف بانک‌ها، طلافروشي‌ها، مراکز تجاري و مکان‌هاي شلوغ که مردم براي تامين مايحتاج عيد مراجعه مي‌کنند، فعاليت‌ خواهند کرد.