کد خبر 311305
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

مسعود شجاعی در حالی از لاس‌پالماس جدا شد که یکی از پررنگ‌ترین حضورهای خود در فوتبال اسپانیا را در این تیم تجربه کرد.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی با شکست، تیم لاس‌پالماس را ترک کرد. یک‌شنبه شب در چارچوب هفته سی و نهم لیگ دو اسپانیا، لاس‌پالماس در حالی مهمان رئال مادرید کاستیا بود که برای آخرین‌بار مسعود شجاعی را در اختیار داشت.

در این دیدار حساس لاس‌پالماس فرصت داشت با شکست میزبان قعرنشین خود، ضمن حفظ رتبه سومی، به یک امتیازی تیم دوم بازی‌ها و صعود مستقیم به لالیگا برسد اما رئال که برای بقا به پیروزی احتیاج داشت، با نتیجه 3 بر 2 یاران شجاعی را مغلوب کرد و خود را به رده هجدهم و منطقه ‌امن بازی‌ها رساند اما لاس‌پالماس با همان 60 امتیاز چهارم شد تا حتی حضور در پلی‌آف صعود این تیم نیز به خطر بیفتد. مسعود شجاعی در این دیدار 63 دقیقه بازی کرد و لاس‌پالماس را برای همیشه و برای همراهی تیم ملی ترک کرد. لیگ دو اسپانیا در حالی سه هفته دیگر به پایان خواهد رسید که در پایان، دو تیم نخست مستقیماً راهی لالیگا شده و تیم‌های سوم تا ششم برای یک سهمیه صعود دیگر در پلی‌آف خواهند جنگید.
13 گل در 130 بازی؛ ماحصل 6 سال بازی در اسپانیا

مسعود شجاعی در حالی از لاس‌پالماس جدا شد که یکی از پررنگ‌ترین حضورهای خود در فوتبال اسپانیا را در این تیم تجربه کرد. مسعود که طی 5 فصل حضور در اوساسونا هرگز در یک فصل 2 هزار دقیقه برای تیمش بازی نکرده بود، در این فصل برای لاس‌پالماس طی 29 حضور 2242 دقیقه بازی کرد و ضمن به‌ثمر رساندن 5 گل در بسیاری از گل‌های تیمش تأثیرگذار بود. مسعود در این فصل همچنین با دریافت یک کارت قرمز و 9 کارت زرد یکی از خشن‌ترین فصول فوتبالی خود را تجربه کرد. شجاعی تاکنون طی 6 سال حضور در فوتبال اسپانیا مجموعاً 130 بازی برای اوساسونا و لاس‌پالماس در لالیگا و لیگ دوی اسپانیا انجام داده و در مجموع این رقابت‌ها 7422 دقیقه بازی کرده و 13 گل به ثمر رسانده است.

منبع: فیفا دی