کد خبر 323102
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

ملی پوش مصدوم والیبال می گوید: شاید نتوانم به مرحله پایانی بازیها برسم و شدیدا ناراحت هستم. امیدوارم با کمک پزشکان خوبمان زودتر به میدان بازگردم.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در بازی دوم با تیم ملی لهستان مصدوم شد به همین بهانه خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفتگویی با او انجام داده است که در زیر می خوانید.

صعود تیم را به مرحله پایانی به شما تبریک می گوییم اما متاسفانه در بازی دیروز مصدوم شدی، در حال حاضر آخرین وضعیتت را تشریح می کنی؟

من هم این اتفاق بزرگ را به همه تبریک می گویم اما من واقعا بدبیاری آوردم . مچ پای چپم از دو طرف ورم شدیدی دارد و الان باید به بیمارستان بروم تا از پایم آزمایش MRI  گرفته شود.

 چه شد که مصدوم شدی ؟

شاید یکی از دلایلش خستگی بود که نتوانستم تعادلم را حفظ کنم اما با مدافع حریف هم زمان روی زمین فرود آمدیم و پای من با ایشان برخورد کرد و همین موضوع باعث شد از مچ پا آسیب شدیدی ببینم.

 درد زیادی داری؟

با اینکه درد زیادی دارم اما این موضوع اصلا اذیتم نمی کند.

 یعنی چه، پس چه چیز تو را اذیت می کند ؟

راستش را بگویم از اینکه شاید نتوانم به مرحله پایانی بازیها برسم شدیدا ناراحت هستم. امیدوارم با کمک پزشکان خوبمان زودتر به میدان بازگردم.از مردم هم می خواهم که برایم دعا کنند تا فینال را از دست ندهم.

 بابت جایگزینت در تیم ملی نگران نیستی؟

به هیچ عنوان نگران نیستم. امیر غفور را دیدید که بعد از مصدومیت من عالی کار کرد. رضا قراء هم بازیکن جوان و خوبی است . اصلا نگران نیستم که بچه ها نتوانند جای خالی من را پر کنند.

 با این حساب بازی برگشت با لهستان را به طور حتم از دست می دهی؟

همین طور است و باید امیدوار باشم تا آخر این ماه که مسابقات مرحله نهایی شروع می شود سلامتم را بازیابم.

 راستی توقع داشتی با پیروزی تیم ملی والیبال و صعود به مرحله نهایی مردم برای ابراز خوشحالیشان به خیابانها بیایند!

مبارکشان باشد. باور کنید از این موضوع احساس غرور کردیم. تمام تلاش ما این است که باعث خوشحالی مردم شویم تا خنده روی لبانشان نقش ببندد.

 پاداشی هم از سوی وزارت ورزش و جوانان برایتان در نظر گرفته شده است ، چه نظری داری؟

البته من نمی دانم این پاداش چه قدر است و به چه دلیل. اما همین را بگویم که ما برای پاداش و جایزه بازی نمی کنیم و فقط می خواهیم دل مردم را شاد کنیم. با این حال از مسئولین این وزاتخانه تشکر می کنم .