به گزارش مشرق، علیرضا جهانگیریان - معاون وزیر راه و شهرسازی - با اشاره به شکایتهایی که مردم در این زمینه داشتهاند، اظهار کرد: در آییننامهای که به شرکتهای هواپیمایی ارائه شده تمام شکایتهای مردم در نظر گرفته شده تا نظارت صحیحتر و بیشتری صورت گیرد.
وی درباره تغییر نرخ بلیت پروازهای داخلی و میزان افزایش خدمات اظهار کرد: موضوع تغییر نرخها در واقع متنوعسازی بوده که هم با افزایش و هم با کاهش همراه شده است و سقف افزایش 30 درصدی نیز برای نرخ بلیتها در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره حقوق مسافران در صورت تاخیر پروازها اظهار کرد: میزان تاخیر پروازها تا دو ساعت باید از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه اطلاع رسانی شود و پذیرایی از مسافران نیز صورت گیرد.
به گفته جهانگیریان در صورت تاخیر بیش از دو ساعت در پروازها باید امکان انتقال بلیت مسافر به پرواز دیگری وجود داشته باشد تا مسافران بتوانند در همان زمان هزینه بلیت را نیز دریافت کنند.
وی درباره تغییر نرخ بلیت پروازهای داخلی و میزان افزایش خدمات اظهار کرد: موضوع تغییر نرخها در واقع متنوعسازی بوده که هم با افزایش و هم با کاهش همراه شده است و سقف افزایش 30 درصدی نیز برای نرخ بلیتها در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره حقوق مسافران در صورت تاخیر پروازها اظهار کرد: میزان تاخیر پروازها تا دو ساعت باید از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه اطلاع رسانی شود و پذیرایی از مسافران نیز صورت گیرد.
به گفته جهانگیریان در صورت تاخیر بیش از دو ساعت در پروازها باید امکان انتقال بلیت مسافر به پرواز دیگری وجود داشته باشد تا مسافران بتوانند در همان زمان هزینه بلیت را نیز دریافت کنند.