کد خبر 32436
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷

سرمربي تيم ملي کبدي بانوان گفت: مذاکره فدراسيون با سرمربي هندي پيشنهاد من بود چون موفقيت بانوان برايم از همه چيز مهم‌تر است.

اعظم مقصودلو در گفت‌وگو خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس«توانا»، درباره مذاکره فدراسيون کبدي با سرمربي هندي براي هدايت تيم ملي اظهار داشت: فدراسيون از مدت‌ها پيش با سرمربي هندي براي تقويت تيم ملي رايزني‌هايي را داشته،‌ حتي در مسابقات آسيايي گوانگجو نيز مذاکرات انجام گرفته بود، اما رسانه‌اي نشده بود.
وي ادامه داد: يکي ديگر از دلايل رايزني فدراسيون با سرمربي هندي اين بود که هندي‌ها حاضر به بازي تدارکاتي با ايران نمي‌شدند،‌ بنابراين با حضور سرمربي هندي علاوه بر بازي‌هاي دوستانه با اين حريف قدرتمند،‌مي‌توانيم از تجربيات مربي بين المللي نيز نهايت استفاده را ببريم.
سرمربي تيم ملي بانوان در پاسخ به اين سئوال که آيا به عنوان دستيار با سرمربي هندي همکاري مي‌کنيد، عنوان کرد: اين موضوع به سرمربي هندي بستگي دارد که از من استفاده کند يا نه. براي من سربلندي و موفقيت تيم ملي کبدي بانوان از همه چيز مهم‌تر است، بنابراين به هيچ عنوان دنبال پست و مقام نيستم و حضور اين موضوع پيشنهاد من به فدراسيون بود تا تيم ملي بيشتر تقويت شود.
مقصودلو تصريح کرد: در صورت موافقت فدراسيون کبدي همچنان به عنوان سرمربي تيم ملي کبدي ساحلي به فعاليت خود ادامه خواهم داد.