به گزارش گروه اجتماعی مشرق، داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره کم فروشی پهنای باند در ۱۰ استان افزود: موضوع کم فروشی پهنای باند را قبول نداریم؛ چراکه شرکت مخابرات ایران کلیه ضوابط سازمان تنظیم مقررات را در زمینه فروش پهنای باند رعایت کرده است.
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه موضوع کم فروشی پهنای باند را از سوی رسانههای خبری مطلع شدیم، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه کلیه مقررات رگولاتوری را انجام داده است احتمال دارد برخی مشکلات در شبکه مادر ( شرکت ارتباطات زیر ساخت) وجود داشته باشد که این موضوع نیز برعهده شرکت مخابرات نیست.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران میزان اشتراک پذیری (Sharing) رگولاتوری را طبق مصوبه انجام داده است، یادآور شد: در هر استان کشور که تخلفی در خصوص پهنای باند و یا کم فروشی رخ دهد حتما از سوی شرکت مخابرات شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
زارعیان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع کم فروشی پهنای باند از سوی شرکت مخابرات تائید میشود یا خیر، توضیح داد: فروش بیش از حد پهنای باند مورد قبول شرکت مخابرات نیست اما برخی مشکلات احتمالی شرکت مادر که باعث شده است مشترکان به میزانی که باید از شبکه استفاده نکنند احتمال وقوع دارد.
وی به اسامی ۱۰ استانی که از سوی رگولاتوری به عنوان استانهای کم فروش در زمینه پهنای باند اعلام شده است، اشاره کرد و یادآور شد: فروش پهنای باند در هیچ یک از این استانها متوقف نشده است و همچنان خرید پهنای باند توسط شرکت مخابرات ایران و فروش آن به مشترکان در حال انجام است.
زارعیان به نحوه پرداخت خسارت به مشترکانی که کم فروشی پهنای باند برای آنها رخ داده است، اشاره و خاطر نشان کرد: در صورتی که موضوع مقصر بودن شرکت مخابرات ایران در زمینه کم فروشی پهنای باند تائید شود، خسارت مشترکان متضرر پرداخت خواهد شد.
معاون شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: موضوع کم فروشی پهنای باند توسط شرکت مخابرات در صورتی که از سوی رگولاتوری به صورت رسمی تایید شود مورد قبول خواهد بود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
چندی پیش سازمان تنظیم مقررات و راتباطات رادیویی در راستای اجرای طرح پایش ICT در سطح کشور، نام ۱۰ استان مخابراتی را به عنوان متخلف در کم فروشی پهنای باند اعلام کرد.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه موضوع کم فروشی پهنای باند را از سوی رسانههای خبری مطلع شدیم، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه کلیه مقررات رگولاتوری را انجام داده است احتمال دارد برخی مشکلات در شبکه مادر ( شرکت ارتباطات زیر ساخت) وجود داشته باشد که این موضوع نیز برعهده شرکت مخابرات نیست.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران میزان اشتراک پذیری (Sharing) رگولاتوری را طبق مصوبه انجام داده است، یادآور شد: در هر استان کشور که تخلفی در خصوص پهنای باند و یا کم فروشی رخ دهد حتما از سوی شرکت مخابرات شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
زارعیان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع کم فروشی پهنای باند از سوی شرکت مخابرات تائید میشود یا خیر، توضیح داد: فروش بیش از حد پهنای باند مورد قبول شرکت مخابرات نیست اما برخی مشکلات احتمالی شرکت مادر که باعث شده است مشترکان به میزانی که باید از شبکه استفاده نکنند احتمال وقوع دارد.
وی به اسامی ۱۰ استانی که از سوی رگولاتوری به عنوان استانهای کم فروش در زمینه پهنای باند اعلام شده است، اشاره کرد و یادآور شد: فروش پهنای باند در هیچ یک از این استانها متوقف نشده است و همچنان خرید پهنای باند توسط شرکت مخابرات ایران و فروش آن به مشترکان در حال انجام است.
زارعیان به نحوه پرداخت خسارت به مشترکانی که کم فروشی پهنای باند برای آنها رخ داده است، اشاره و خاطر نشان کرد: در صورتی که موضوع مقصر بودن شرکت مخابرات ایران در زمینه کم فروشی پهنای باند تائید شود، خسارت مشترکان متضرر پرداخت خواهد شد.
معاون شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: موضوع کم فروشی پهنای باند توسط شرکت مخابرات در صورتی که از سوی رگولاتوری به صورت رسمی تایید شود مورد قبول خواهد بود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
چندی پیش سازمان تنظیم مقررات و راتباطات رادیویی در راستای اجرای طرح پایش ICT در سطح کشور، نام ۱۰ استان مخابراتی را به عنوان متخلف در کم فروشی پهنای باند اعلام کرد.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.