کد خبر 338486
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان در اقدامی عجیب چهار گزینه برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه را با یک پرواز به بندرعباس دعوت کرده بودند!

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق، مجتبی خورشیدی، حمید درخشان و اکبر محمدی در فرودگاه مهرآباد یکدیگر را دیدند و متوجه شدند هر چهار نفر برای یک کار قرار است به بندر بروند. هر چهار نفر گزینه هدایت تیم آلومینیوم بودند.

مجید نامجو مطلق با تایید این خبر گفت: من در فرودگاه متوجه حضور سایر همکارانم شدم البته ما چیزی را از یکدیگر پنهان نکردیم چرا که همه مربی حرفه ای هستیم و می دانستیم برای چه می‌خواهیم به بندر برویم. البته این کار قبلا در باشگاه نفت هم رخ داده بود و در فوتبال ما چندان تازگی ندارد.

نامجومطلق در ادامه گفت: من به شخصه این کار را تایید نمی کنم و بهتر بود گزینه های مورد نظر در زمان جداگانه پای میز مذاکره می رفتند اما یک واقعیت را هم باید در نظر گرفت که وقت به اندازه کافی تلف شده و مدیران آلومینیوم برای تسهیل در کار مجبور به انجام این کار شدند.

مربی فصل قبل آلومینیوم سپس در ادامه از نتیجه مذاکرات گفت و افزود: تقریبا برای ادامه کار با مدیران آلومینیوم به توافق رسیدم و تنها چند بند کوچک از قرارداد مانده که با رفع و رجوع آن بزودی قرارداد جدیدی را با آلومینیوم امضا می کنم.

مجید نامجو مطلق در پایان خاطرنشان ساخت: ما همه توان خود را برای صعود به کار می گیریم ولی هیچ قولی مبنی بر صعود به لیگ برتر ندادم و این کار چندان حرفه ای نیست. با این وجود برای تحقق این خواسته همه توان خود را به کار می‌گیریم.
منبع: مهر