کد خبر 341803
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس در قبال پولادی مرتکب دو اشتباه شد و برنده شدن هر دو طرف در فیفا بسته به نحوه دفاع آنها دارد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره وضعیت مهرداد پولادی و حضورش در باشگاه قطری گفت: باشگاه پرسپولیس در قبال مهرداد پولادی مرتکب دو اشتباه شد اول اینکه چرا از پولادی به فدراسیون فوتبال شکایت نکرد مگر پولادی بازیکن آنها نبوده است و دومین اشتباه این بود که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هیچ رایی علیه مهرداد پولادی صادر نکرد. این دو حرکت باشگاه پرسپولیس در قبال پولادی غیرحرفه‌ای بود.

وی ادامه داد: تنها برگ برنده باشگاه پرسپولیس مقابل پولادی تغییر مدیران عامل باشگاه است و اینکه آنها می‌توانند بگویند باتوجه به تغییر مدیرعامل در جریان متمم قرارداد نبودند و پولادی متمم قرارداد را به آنها نداده است.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد اینکه متمم قرارداد در فدراسیون سازمان لیگ به ثبت نرسیده است،‌گفت: طبق قوانین فیفا اگر بازیکن و باشگاه روی پاکت سیمان هم قراردادی با هم امضا کنند آن قرارداد از نظر فیفا معتبر است. یعنی اگر بازیکن و باشگاه روی قرارادی که یک طرف کاغذش استفاده شده باشد هم قرارداد داشته باشند، قابل استناد است. با این حال به عقیده من شانس پولادی و پرسپولیس در این ماجرا برای برنده شدن 50-50 است و بسته به نوع دفاع طرفین دارد.

وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس برای پولادی ITC صادر نخواهد کرد و به این ترتیب فیفا ظرف 30 روز یک ITC موقت صادر می‌کند تا طرفین ماجرا را از طریق فیفا پیگیری کنند.
منبع: فارس